Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان در بازی فردا برابر نفت‌وگاز گچساران چاره‌ای جز پیروزی ندارد و محکوم به برد است.

هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست هفته نخست تیم فوتبال شهرداری همدان در مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در بازی با شهرداری تبریز قبل از اینکه وارد مسابقه شویم بازی را باخته بودیم چراکه قبل از این دیدار نزدیک به یک ماه تمرینات مناسبی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه چند روز در سالن و چند روز نیز در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار شهید علیرضا شمسی‌پور که شباهتی به چمن ندارد بازی کردیم و همین موضوع باعث شد عضلات بازیکنان ما دچار مشکل شود، گفت: قبل از بازی با شهرداری تبریز عضلات بازیکنان شهرداری همدان دلیل گرفته بود و روز بازی بازیکنان داخل زمین راه می‌رفتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل تیم فوتبال شهرداری همدان عدم تمرینات مناسب است، گفت: زمین تمرینی نداشتیم که به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشیم.

وی با بیان اینکه از شرایط مسابقات به‌طور کامل دور بودیم و نتوانستیم حتی یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم درحالی‌که تیم تبریز ۳ مسابقه تدارکاتی انجام داده بود، عنوان کرد: یکی دیگر از دلایل باخت ما غرور بازیکنان و تمام عوامل تیم از خود بنده گرفته تا تدارکات بود و ما هر کاری انجام دادیم که این غرور را از بازیکنان دور کنیم نتوانستیم.

وی بابیان اینکه در بدترین قرعه لیگ دسته دوم فوتبال قرارگرفته‌ایم، عنوان کرد: قدرتمندترین تیم‌های لیگ دسته دوم با شهرداری همدان هم‌گروه هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و تا آخرین لحظه برای صعود بجنگیم.

گل محمدی با اشاره به دیدار هفته دوم شهرداری همدان گفت: در این هفته میزبان نفت و گاز گچساران هستیم که از بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای سود می‌برد و به یقین شهرداری همدان بازی بسیار سختی برابر این تیم در پیش دارد.

وی بابیان اینکه در این دیدار چاره‌ای جز پیروزی نداریم، گفت: به بازیکنان گفته‌ام که اگر در این بازی امتیاز از دست بدهید باید قید لیگ یک را بزنید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مَنون اوبری، سیاستمدار فرانسوی، سخنگوی آکسفام فرانسه و نفر اول فهرست حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در انتخابات پارلمان اروپا در گفتگو با شبکه یک تلویزیون فرانسه (TF۱) انفعال دولت فرانسه را در برابر نسل کشی جاری در غزه محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: قتل عام غزه بر همه ما تحمیل شده است. من منحرف کردن نگاه‌ها را از آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، رد می‌کنم. در مبارزات انتخاباتی خود مفتخرم که صدای صلح را به دوش بکشم، از همه کشور‌ها و نیز اتحادیه اروپا می‌خواهم به ویژه با درخواست تحریم علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، انسجام داشته باشند.

آنچه در حال حاضر در فلسطین اتفاق می‌افتد، قتل عام است؛ چرا که تا کنون بیش از ۳۵ هزار غیرنظامی در نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!