Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@01:52:02 GMT

افزایش 10 درصدی نزخ بیمه شخص ثالث

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۱۶۶۶

افزایش 10 درصدی نزخ بیمه شخص ثالث

بیمه مرکزی نرخ بیمه شخص ثالث برای سال آینده را با ۱۰ درصد افزایش ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از فارس، حق بیمه اجباری شخص ثالث و بیمه حوادث راننده انواع وسایل نقلیه در سال 1396 از سوی بیمه مرکزی مشخص شد.

با توجه به افزایش 10.5 درصدی نرخ دیه برای سال آینده، بیمه مرکزی نرخ حق بیمه برای این سال را 10 درصد افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برای تعهدات بدنی (دیه) 280 میلیون توان، تعهدات مالی 7 میلیون تومان و تعهدات بیمه حادت راننده 210 میلیون تومان است.

حق بیمه وسیله نقلیه کمتر از چهار سیلندر 760 هزار تومان، پیکان، پراید و سپند 900 هزار تومان، سایر چهار سیلندر‌ها یک میلیون و 58 هزار تومان و بیش از چهار سیلندر یک میلیون و 184 هزار تومان تعیین شده است.

نرخ حق بیمه برای وسیله نقلیه گازی 188 هزار و 800 تومان، وسیله دنده‌ای یک سیلندر 230 هزار و 600 تومان، وسیله دو سیلندر و به بالا 253 هزار و 300 تومان در نظر گرفته شده است.

حداکثر حق بیمه پوشش حوادثراننده برای سواری 63 هزار تومان، اتوبوس بارکش 210 هزار تومان و برای موتورسیکلت 52 هزار و 500 تومان است بهحق بیمه شخص ثالث اضافه می‌شود.

جزئیات کامل در جدول زیر قابل مشاهده است:




منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی مصرف برق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی و مطالعات ما سه گزینه احتمالی برای رشد مصرف برق دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به ورود مشترکان جدید صنعتی، کشاورزی و… ٣ هزار و ٥٠٠ مگاوات به مصرف برق کشور افزوده خواهد شد، گفت: بر اساس تجربیات سال گذشته و پیش بینی‌های هواشناسی، احتمالات سه گانه ٣.٥، و ٤.٥ و ٦ درصد برای رشد مصرف برق در نظر گرفته شده است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه پیش بینی‌های هواشناسی از احتمال افزایش ٢ تا ٣ درجه‌ای دمای هوا نسبت به رشد نرمال حکایت دارد، خاطرنشان ساخت: در صورتی که این تغییر دمایی رخ دهد، شاهد رشد ٦ درصد مصرف و رسیدن اوج بار به ٧٧ هزار و ٧٥٠ مگاوات خواهیم بود.

سخنگوی صنعت برق همچنین با اشاره به واردات برق از کشورهای همسایه اظهار داشت: امسال به طور حتم از کشورهای ترکمنستان و ارمنستان تا ٥٠٠ مگاوات واردات برق خواهیم داشت.

کد خبر 6087719 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت