Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل باید هر چه سریع‌تر نسبت به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر نصیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: نیاز است هر چه سریع‌تر اداره کل ورزش و جوانان اردبیل نسبت به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل اقدام کند تا این انتخابات هر چه زودتر برگزار شود و فوتبال اردبیل در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که لیست نامزدهای هیئت فوتبال استان اردبیل به اداره کل ورزش و جوانان ارسال شده است، افزود: انتظار می‌رود اداره کل ورزش و جوانان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به استعلام این افراد از دستگاههای متولی اقدام کند تا هر چه زودتر شاهد برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اردبیل باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ما با جدیت پیگیر برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان هستیم و به اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید می‌کنیم هر چه زودتر انتخابات هیئت فوتبال استان را طبق قوانین برگزار کند تا فوتبال اردبیل از این سردرگمی خارج شود.

نصیری تصریح کرد: برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اردبیل در سال آینده اولویت اساسی است و نیاز است دستگاههای متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال با تعامل همه‌جانبه نسبت به انتخابات اقدام کنند تا رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل مشخص شود.

وی بیان کرد: فوتبال اردبیل فوتبالیستهای مطرحی همچون علی دایی را به کشور تقدیم کرده و این استان ظرفیتهای بسیار عظیمی در ورزش فوتبال دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و مناسب و حمایت همه‌جانبه فوتبال اردبیل در مسیر رشد و پیشرفت قرار داده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: انتخابات هیئت فوتبال در برخی از استانها برگزار شده و انتظار می‌رود این انتخابات نیز با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند در اردبیل برگزار شود تا رئیس جدید هیئت فوتبال اردبیل بتواند با برنامه‌ریزی منسجم فوتبال اردبیل را به طور اساسی به رشد و شکوفایی برساند.

انتهای پیام/

R41374/P1384/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب روز سه‌شنبه در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان اظهار کرد: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و جهت برگزاری جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در این رویداد ورزشی اقدام می‌کند.
وی افزود: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران فعال در جام، نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان از برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام خواهد داد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل گفت: استان اردبیل زمینه ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی را دارد و این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است و اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن، گامی موثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.
طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، هشت رشته ورزشی شامل کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در مسابقات جام صفوی اردبیل در اردیبهشت ماه اعلام آمادگی کرده‌اند و برگزاری برخی مسابقات در برخی رشته‌ها از جمله کشتی فرنگی نوجوانان به صورت ملی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی