Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکدشت- معاون فرماندار پاکدشت گفت: بازرسان تعزیرات و اتاق اصناف تا پایان تعطیلات نوروزی آماده‌باش هستند و به‌صورت مستمر بر قیمت‌های بازار نظارت می‌کنند.

علی علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اقلام مهم و مورد مصرف شب عید شهروندان شهرستان پاکدشت از قبیل سیب قرمز و پرتقال از ۲۳ اسفند وارد بازار پاکدشت شده و توزیع آن به صورت مستمر تا پایان تعطیلات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و امور مالی فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: ۲۳ اسفند دوازده تن سیب قرمز، دوازده تن پرتقال تامسون و ۱۸ تن پرتقال والنسیا با قیمت های کیلویی ۱۷۰۰ و ۳۵۰۰ در مکانهای مشخص که با بنر متمایز شده اند عرضه می شود و توزیع میوه های دولتی در میوه فروشی ها ممنوع و تخلف محسوب می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نگرانی از بابت میوه برای تامین بازار شب عید نداریم و تا پایان تعطیلات توزیع میوه ادامه خواهد داشت.

علیمحمدی در خصوص نحوه توزیع و کار نانوایی های شهرستان افزود: تاکنون جلسات زیادی برای رسیدگی به شکایات در خصوص نانوایی ها و بهبود کیفیت نان در فرمانداری برگزار شده که با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته است و در ایام تعطیلات نانوایی ها باز هستند و به پخت نان ادامه خواهند داد.

وی گفت: بازرسان تعزیرات و اتاق اصناف تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت مستمر به کار خود ادامه می دهند و شهروندان عزیز می توانند شکایات خود را با شماره ۱۲۴ مطرح کنند، اتاق اصناف نیز در تمامی روزهای تعطیلات باز است چنانچه شهروندان عزیز شکایتی داشتند می توانند به صورت مستقیم و یا با شماره ۱۲۴ شکایات خود را مطرح کنند.

معاون فرماندار پاکدشت ادامه داد: نمایشگاه و فروشگاه بهاره در سال جاری نسبت به دوره های قبل منظم تر برگزار شد و وضعیت پاسخگویی و رسیدگی به تخلفات بهتر از سالهای گذشته انجام شده است.

وی افزود: نظارت بازرسان تعزیرات بسیار خوب بود و با غرفه دارانی که برچسب قیمت روی اجناس خود نداشتند برخورد شد.

معاون برنامه ریزی و امور مالی فرمانداری افزود: در این دوره از نمایشگاه و فروشگاه بهاره برای سهولت خرید شهروندان پاکدشتی دو دستگاه خودپرداز سیار در محل نمایشگاه مستقر شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با مدیریت فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برگزار و باعث افزایش رضایتمندی غرفه داران، تولیدکنندگان و خریداران عزیز شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی