Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:14:36 GMT

برگزاری باشکوه 2 انتخابات پیش رو مایه آبروی نظام است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۳۳۱۹

برگزاری باشکوه 2 انتخابات پیش رو مایه آبروی نظام است

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دستاوردهای این دوره از انتخابات در سطح ملی و بین المللی مشهود بوده و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری مطلوب و در کمال امنیت، آرامش و سلامت آن بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود که انتخابات ایران یک مساله ملی و حاکمیتی است و کشورهای مختلف دنیا نیز آن را زیر نظر داشته و به دقت رصد می‌کنند.
محمدی بیان کرد: شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد جدی است و باید دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان برای کنترل و مهار آن تعامل و همکاری لازم را با اداره کل دامپزشکی استان داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروز سال 1396 این استان اندیشیده شده و در همین راستا نیز مانور دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر استان امروز /چهارشنبه/ در یاسوج برگزار شد.
پژمان نیک اقبالی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمات رسانی بهینه به گردشگران نوروز سال 1396 این استان هستند و راه اندازی اورژانس هوایی استان برای نخستین بار نیز اقدامی در همین راستاست.
وی افزود که مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مدیران نهادهای خدمات رسان و مرتبط با سفرهای نوروزی در تعطیلات نوروز سال 1396 در دسترس باشند و در صورت مسافرت و یا مرخصی نیز جانشینان خود را معرفی کنند.
نیک اقبالی بیان کرد: برخورد مناسب مردم، اصناف و بازاریان کهگیلویه و بویراحمد با گردشگران ورودی به این استان در ایام نوروز سال 1396 سبب تبادل فرهنگی می‌شود.
وی عنوان کرد که با توجه به احتمال بارندگی در تعطیلات نوروز سال 1396 در کهگیلویه و بویراحمد باید آمادگی لازم برای اسکان اضطراری تعدادی از گردشگران ورودی به استان در سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها وجود داشته باشد.
نیک اقبالی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد جدید گردشگری در کشور مطرح شده، ابراز داشت: هر گونه جاده سازی و یا حفاری در راه‌های ارتباطی درون و برون شهری این استان در روزهای باقیمانده تا نوروز سال 1396 ممنوع است.
فرماندار بویراحمد نیز گفت که فعالیت‌های مربوط به برگزاری 2 انتخابات پیش رو از امروز /25 اسفند/ و با تشکیل هیات های اجرایی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان بویراحمد آغاز شد.
سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد به دلیل تعدد کاندیداها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود که دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد موضوع همکاری برای برگزاری مطلوب 2 انتخابات پیش رو را جدی بگیرند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که گردشگران ورودی به این استان در ایام نوروز سال 1396 سفیران انتقال فرهنگ استان هستند و باید خدمات رسانی مطلوب و برخورد مناسبی با آنان شود.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: تعطیلات نوروز سال 1396 نظارت دقیقی بر قیمت کالاها و خدمات در کهگیلویه و بویراحمد شده و با اصناف و بازاریان متخلف نیز برخورد قاطع شود.
وی افزود که دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مطلوب 2 انتخابات پیش رو آماده همکاری‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی و ستاد انتخابات استان است.
حجت الاسلام مزارعی بیان کرد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند و در این دوره از انتخابات نیز به جای رأی دادن به افراد بر اساس مسائل قومی، قبیله‌ای و طایفه‌ای شایسته سالاری ملاک باشد.
وی عنوان کرد که استفاده از امکانات دولتی در هر 2 انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد خلاف شرع و جرم بوده و مدیران اجرایی استان نیز نباید شخصیت حقوقی خود را فدای کاندید خاصی کنند.
حجت الاسلام مزارعی ابراز داشت: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از انتشار اخباری که سبب تنش، اختلاف و تفرقه بین کاندایدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان شده و یا به تخریب و هتک حرمت برخی افراد منجر شود خودداری کنند.
وی گفت که فضای مجازی و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تا زمان برگزاری 2 نتخابات پیش رو به دقت توسط دستگاه قضایی این استان رصد و با متخلفان نیز برخورد جدی خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان 30 فروردین سال 1396 در یاسوج برگزار می‌شود.
جهان محرابی شعار «هر مدیر یک نیکوکار و هر بانک یک مدرسه» را یادآور شد و اظهار داشت: بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد همکاری مطلوبی برای ساخت مدرسه در این استان دارند.
وی افزود که انتظار می‌رود مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان در حد توان کمک کنند.
محرابی بیان کرد: میزان تعهد افراد نیکوکار در سه جشنواره گذشته خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 460 میلیارد ریال بود که تاکنون 70 درصد این تعهدات محقق شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون ارائه آمار گفت که اقلام اساسی مورد نیاز مردم و گردشگران نوروزی استان شامل گوشت قرمز، مرغ منجمد و کشتار روز، برنج، پرتقال و سیب به میزان لازم تهیه و ذخیره سازی شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
جعفر گوهرگانی اظهار داشت: توزیع این اقلام بین اصناف و بازاریان کهگیلویه و بویراحمد به منظور عرضه به مردم و گردشگران استان در ایام تعطیلات نوروز سال 1396 به زودی آغاز می‌شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که از 24 تا 30 اسفند سال جاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری متنوعی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در این استان برگزار می‌شود.
فریبا رحمان پور اظهار داشت: زنان جایگاه مهمی در جامعه داشته و می‌توانند در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی کنند.
وی خواستار اختصاص ساعت ورزش به بانوان شاغل کهگیلویه و بویراحمد در روزهای زوج هر هفته و از ساعت 7:15 تا 8:15 صبح برای پرداختن به ورزش صبحگاهی در پارک بانوان یاسوج شد.
رحمان پور افزود که انتظار می‌رود مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حضور فعالتر و مستمری در نشست‌های کارگروه بانوان و خانواده این استان داشته باشند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز گفت که یکی از دغدغه‌های مهم و اولویت‌های کاری دولت یازدهم کمک به رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار است.
جبار کیانی پور اظهار داشت: با این وجود برخی دستگاه‌های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی بدهکار و دارای بدهی معوق این استان کرده‌اند.
وی افزود که انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد همکاری لازم را با واحدهای تولیدی بدهکار و دارای بدهی معوق این استان داشته باشند.
کیانی پور بیان کرد: بخش عمده‌ای از بار توسعه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بر عهده پیمانکاران بخش خصوصی این استان است.
وی عنوان کرد که میزان مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد از دولت افزون بر پنج هزار میلیارد ریال است و انتظار می‌رود مسئولان اجرایی استان برای پرداخت این مطالبات تا قبل از پایان سال جاری اقدام کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و به نام روز شهید نیز نامگذاری شده است.
سید منصور موسوی اظهار داشت: ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و 870 سرکشی از خانواده شهدای این استان توسط مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان انجام شده است.
وی افزود که شهرداری یاسوج برای نخستین بار اقدام به ساخت پلاک افتخار شهدا کرد که 2 مورد از آنها نیز 22 اسفند سال جاری به طور نمادین در گلزار شهدای یاسوج رونمایی شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که میزان بدهی معوق این اداره کل از بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان 875 میلیارد ریال است.
عباس نورمحمدی اظهار داشت: انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین تکلیف و تقسیط بدهی معوق خود به اداره کل تأمین اجتماعی استان مراجعه کنند.
وی افزود که پرداخت نشدن بدهی معوق اداره کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد توسط دستگاه‌های اجرایی استان سبب اختلال در خدمات رسانی این نهاد به مردم می‌شود.
شهردار یاسوج نیز گفت که دغدغه خاصی در زمینه کمبود مکان‌های تفریحی و یا زیرساخت‌های گردشگری برای میهمانان این شهر در تعطیلات نوروز سال 1396 وجود ندارد.
محمدعلی جاوید بدون اشاره به اعتبار هزینه شده، اظهار داشت: 40 هکتار پارک به سرانه پارک‌های شهر یاسوج افزوده شده است.
وی افزود که این میزان در قالب چهار پارک بوده که 2 مورد از آنها افتتاح شده و 2 مورد نیز در طول هفته نکوداشت یاسوج (هفت تا 15 اردیبهشت سال 1396) به بهره برداری خواهند رسید.
جاوید بیان کرد: 80 چشمه سرویس بهداشتی و 2 هکتار پارکینگ در یاسوج ساخته و 28 هکتار نیز به سرانه فضای سبز این شهر افزوده شده است.
وی بدون ارائه آمار عنوان کرد که اعتباری افزون بر 137 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری یاسوج برای آسفالت معابر این شهر اختصاص یافته که عملیات اجرایی آسفالت روکش معابر مرکزی یاسوج انجام و عملیات اجرایی آسفالت معابر حاشیه این شهر نیز در حال انجام است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را برگزار کردند.

‌به گزارش ایسنا، سعید ضیایی در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

وی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه ها برگزار شد و امیدواریم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی درباره برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با بیان این‌که «برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود»، افزود: امیدواریم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره مند شویم.

وی درباره صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است. در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزدها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی با بیان این‌که «در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند»، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشارها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و ان‌شاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد