Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو-ایساکو- با همکاری شرکت امداد خودرو ایران طرح خدمت رسانی نوروز 96 را از 25 اسفند تا 15 فروردین در سراسر کشور اجرا می کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در این طرح 411 نمایندگی فعال ایساکو مشارکت دارند که این تعداد نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.
افزون بر این 233 فروشگاه مجاز و 2080 اکیپ امدادرسانی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان،‌علاوه بر نمایندگی های یک شیفت که از ساعت 8 صبح فعال خواهند بود،‌170 نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت 8 تا 21 به ارایه خدمات به هموطنان می پردازند.
همچنین با توجه به لزوم ارایه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد همچون ازادراه قم، فیروزکوه، چالوس، و هراز پایگاه های امدادی صحرائی به صورت شبانه روزی ایجاد شده که نیروهای مجرب تعمیرگاه های مجاز ایران خودرو با قطعات مناسب آماده خدمات رسانی به امدادخواهان هستند.
برای پایش وضعیت امدادرسانی، واحدهای نظارتی شرکت ایساکو به طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت.
به هموطنان نیز توصیه می شود در ایام نوروز، با تماس با شماره 096440 خدمات را از نمایندگی های مجاز و اکیپ های امدادی ایران خودرو دریافت کنند. لیست نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو در پایگاه اینترنتی این شرکت و ربات تلگرام irankhodro_report اعلام شده است.
برگزاری مسابقه عکاسی برای دارندگان محصولات ایران خودرو نیز از دیگر برنامه های ایساکو در طرح امداد نوروزی امسال است که مالکان می توانند از طریق کانال ربات تلگرام به آدرس irankhodro_report در جشنواره عکاسی با عنوان «نوروز، سفر و ایران خودرو» شرکت کنند. گفتنی است،‌هم زمان با مراسم آغاز اجرای طرح امدادی در تهران، در سایر شهرها از جمله مشهد،‌ رشت، همدان و اصفهان نیز به صورت نمایدین مراسم ورود ناوگان امداد و افتتاح جشنواره نوروزی ایران خودرو برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس- در سی و پنجمین جشنواره امتنان، معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو در سخنانی با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از همکاری های مستمر وزارت کار در زمینه منابع انسانی ایران خودرو به ویژه موضوع بازنشستگی، با اشاره به اهمیت مقوله پیشنهادات گفت: در سال گذشته ۵۱ هزار پیشنهاد در سامانه پیشنهادات ایران خودرو به ثبت رسیده است و از این تعداد، ۲۷ هزار پیشنهاد تایید شده است که بخش زیادی از آن اجرا شده و مابقی نیز در حال اجراست.

علی‌اکبر مرادعباسی، برگزاری جشنواره های مشابه امتنان را عاملی برای ایجاد انگیزه در منابع انسانی دانست و گفت: در سال گذشته ۸۱ پروژه از سوی کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو ارایه شد و دو پروژه به عنوان منتخب در استان تهران معرفی شد.

به گفته وی، در جشنواره امسال تعداد پروژه‌های کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو افزایش دوبرابری داشته است و از این تعداد پنج پروژه به عنوان پروژه‌های برتر انتخاب شده است.

گفتنی است، در جشنواره امتنان امسال، از ۱۱ پروژه برتر استان تهران، پنج پروژه به گروه صنعتی ایران خودرو اختصاص یافت که به تفکیک، سهم شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو (ایسیکو) یک پروژه و سهم شرکت ایران خودرو چهار پروژه است.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه تخصصی پیشنهادات کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو برپا و پیشنهادات کارکنان ارایه شد.

دیگر خبرها

  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان