Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،علی غلامی مدیر مجتمع فرهنگی موزه شهدای رامسر گفت: نخستین موزه عاج فیل ایران و نخستین موزه تخصصی عاج در منطقه خاورمیانه با به نمایش گذاشتن آثاری بسیار شاخص در زمینه هنر تراشکاری بر روی عاج فیل، اطلاعات لازم را به گردشگران داخلی و خارجی منتقل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مجموعه 300 اثر ارزشمند و کم نظیر ساخته شده از عاج فیل از هنرمندان شرق و جنوب شرقی قاره آسیا و قاره آفریقا به نمایش گذاشته شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی موزه شهدای رامسر با بیان اینکه موزه رامسر، تنها موزه ای است که از تمام مناطق دنیا که زیستگاه فیل هستند آثاری به نمایش در آمد، گفت: آثار عاجی ساخته شده در ایران نیز از جمله این آثار هستند.

غلامی افزود: عملیات احیاء و مرمت بنای این موزه و طراحی ویترین های ویژه و سیستم امنیتی خاص، در یک برهه زمانی 6 ماهه از نظر موزه داری در ایران یک رکورد محسوب می شود.

موزه تخصصی عاج رامسر در خیابان سخت سر، جنب موزه کاخ رامسر و هتلهای قدیم و جدید برای بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود

مهدی عقیل، استاد دانشگاه و نویسنده لبنانی با بیان اینکه آنچه در شب ۱۳ و ۱۴ آوریل رخ داد، یک نقطه عطف استراتژیک در سطح قواعد بازدارندگی یا قواعد درگیری در خاورمیانه بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از صبر استراتژیکی که از سال ۲۰۱۰ پیشه کرده بود به بازدارندگی استراتژیک یا بازدارندگی فعال منتقل شد.

دریافت 52 MB

خبرنگار: منصوره حسنی / تدوینگر: حمیدرضا برزگر 

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود