Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر حمید رضا بهزادی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سالن مرکز بین المللی رشد با بیان این مطلب، گفت: چهار پزشک متخصص طب اورژانس به صورت نوبتی (هفت روز برای هر پزشک در ماه) بیماران اورژانسی را ویزیت و معاینه خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه تاکنون یکی از دغدغه های مردم قشم نبودن رادیولوژیست بانو در این جزیره بود، افزود: برای نخستین بار مسائل حوزه رادیولوژی زنان بیمار در قشم توسط یک رادیولوژیست بانو به صورت 15 روز در ماه انجام خواهد شد و امیدواریم در آینده تعداد رادیولوژیست بانو به دو نفر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فعال سازی دندانپزشکی بیمارستان قشم

وی گفت: برای نخستین بار در کل استان هرمزگان، دندانپزشکی با حضور دو پزشک و دریافت تعرفه دولتی در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم راه اندازی شد که مردم از آن به گرمی استقبال کرده اند.

* ارائه خدمات درمانی با 35 پزشک

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قشم بیان داشت: در طول ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 96 تعداد 35 پزشک شامل 24 پزشک مستقر در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر قشم خدمات درمانی را به بیماران ارائه می کنند.

* افزایش 200 درصدی مراکز فوریت های بین جاده ای قشم

او با اعلام اینکه تا هفته گذشته سه مرکز فوریت های بین جاده ای در قشم، درگهان و روستای طبل فعال بود، گفت: از هفته گذشته سه مرکز دیگر به صورت دائمی در روستای دولاب، شهر سوزا و اسکله کندآلو فعال شده است.

به گفته بهزادی، با افزایش سه مرکز فوریت بین جاده ای ویژه ایام تعطیلات پایان سال و نوروز96 در قشم، درگهان و بندر تاریخی لافت، شمار این مراکز با 200 درصد افزایش به 9 مرکز می رسد.

* تحویل دارو در 11 داروخانه جزیره قشم

وی همچنین با اشاره به فعال بودن 11 داروخانه در سطح جزیره قشم گفت: داروخانه های شهر درگهان طی ایام تعطیلات تا ساعت ۳ بامداد برای ارائه خدمات به بیماران باز هستند و سه داروخانه در شهر قشم هم طی این ایام شبانه روزی هستند.

جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌

سید اسماعیل نصرالهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در ساعت 11 امروز جمعه 14 اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • گره اندر گره
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز