Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@15:57:27 GMT

برانکو نمی تواند این مشکل را حل کند!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۶۸۶۹

برانکو نمی تواند این مشکل را حل کند!

به گزارش پارس نیوز،

برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات پرسپولیس که به پروفسور مشهور است، با وجود تلاش زیاد و انگیزه فوق العاده ای که دارد اما هنوز در حل یک معضل بزرگ در تیمش نتوانسته قدم مناسبی بردارد.

بزرگ ترین مشکل در پرسپولیس، از دست دادن موقعیت های گوناگونی است که این تیم خلق می کند. در واقع یک تیم، همه وظایف خود را به درستی انجام می دهد و توپ به خوبی بین خطوط می چرخد، طراحی حمله شکل می گیرد، دفاع حریف تسلیم می شود اما سرخپوشان بلد نیستند ضربه آخر را به درستی بزنند تا به گل های بیشتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اصلی شکست مقابل الریان قطر نیز دقیقا همین بود، سرخپوشان باید در این بازی حداقل با حساب 4 بر 3 یا 5 بر 3 به برتری می رسیدند اما از بس توپ خراب کردند که حریف را آزاد گذاشتند تا دروازه شان را باز کند و سه امتیاز را بگیرد.

پرسپولیس در دیداری بازنده بود که اصلا مستحق شکست نبود ولی چون تیم برانکو نمی تواند به راحتی دروازه حریفانش را باز کند، این طور به مشکل برمی خورد. مشکلی که از ابتدای فصل نیز پرسپولیس را رها نمی کند و همواره دست بر گریبان این تیم دارد. به همین خاطر است که سرخپوشان بیشترین تعداد برد های خود را با حساب یک بر صفر به دست آورده اند در حالی که در هر بازی، حداقل سه فرصت گلزنی داشته اند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد

سرمربی پیشن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که عملکرد مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر به گونه‌ای بوده که به طلایی‌پوشان شباهت زیادی پیدا کرده است. - اخبار ورزشی -

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از برگزاری جام حذفی، 2 تیم از نظر روحی شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس نتوانست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی برنده شود و حذف شد اما سپاهان یک مرحله بالاتر رفت. بنابراین از نظر روحی کمی تفاوت وجود دارد. ضمن اینکه ترکیب سهمیه‌های ایران در چینش جدید لیگ قهرمانان آسیا هم تأثیرگذار است. 2 تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ مستقیماً به لیگ نخبگان آسیا می‌روند و قهرمان جام حذفی باید در پلی آف این سطح بازی کند.

وی افزود: در حال حاضر اختلاف امتیاز سپاهان و پرسپولیس 7 امتیاز است. سپاهان و پرسپولیس نمی‌خواهند در این مسابقه بازنده باشند؛ ولی اگر شاگردان مورایس بازنده باشند، عملاً و رسماً لیگ را با اختلاف 10 امتیاز از دست خواهند داد. بنابراین این بازی، نبرد بسیار حساسی است.

سرمربی پیشین سپاهان با پیش‌بینی از روند فنی دو تیم، تصریح کرد: دو تیم از نظر سبک بازی تفاوت دارند. سپاهان علاقه‌مند است که با سرعت به یک سوم دفاعی تیم حریف برسد و با ارسال بلند یا پاس عمقی گلزنی کند اما پرسپولیس  با طمأنینه و صبورانه کارش را دنبال و تلاش می‌کند بازی مالکانه خود را به رقیب تحمیل کند. هر دو تیم با توجه به سبک بازی برای گلزنی مقابل هم کار سختی در پیش دارند. اگر مدافعان سپاهان در بخش دفاعی تجمع کنند، کار پرسپولیس سخت می‌شود. از طرف دیگر اگر سرخپوشان کناره‌ها به ویژه سمت راست سپاهان (سمتی که رضاییان در آن حضور دارد) را مهار کنند و برای آن برنامه داشته باشند، آن وقت کار برای تیم میهمان در این مسابقه آسان نخواهد بود.

چرخابی با اشاره به مشکلات بخش دفاعی سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: سپاهان در بازی‌های مختلف در بخش دفاعی دچار مشکل بود، جالب اینکه به تازگی چنین مشکلاتی در خط دفاعی پرسپولیس هم دیده شده است. آنها در بازی مقابل آلومینیوم با گل‌هایی که دریافت کردند نشان دادند تمرکز لازم را ندارند. به هرحال  جدال بهترین خط دفاع و حمله لیگ احتمالاً زیباست و باید دید در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!