Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاسدار نادر ادیب، دبیر ستاد قرارگاه مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور، با اشاره به اقدامات دستگاه های مختلف در کمک به هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور، گفت: هماهنگی بین نهادها، ارگان ها، سازمان ها، نیروهای مسلح و قرارگاه های راهیان نور برای توسعه اقدامات فرهنگی و اجرای برنامه های متنوع در اردوهای معنوی راهیان نور با انسجام و قوت خاصی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، با عنوان این که وحدتی که در بین تمامی نیروها در دوران دفاع مقدس وجود داشت، اکنون هم این وحدت در اردوهای راهیان نور در بین دستگاه ها وجود دارد، افزود: ما در بین تمامی دستگاه های دخیل در جریان این حرکت عظیم فرهنگی وحدت و هماهنگی قابل توجه ای را مشاهده می کنیم، که این نشان از این است که همه دستگاه ها با استفاده از تجربه های ارزشمند 8 سال دفاع مقدس توانسته اند این روحیه را به نسل های بعد و در ابعاد مختلف به منصه ظهور بگذارند.

ادیب ضمن لزوم، توجه به استقبال وسیع مردم طی سال اخیر در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: سرعت توسعه زیرساخت ها در ابعاد مختلف برای هر چه بهتر اجرا شدن این اردوها باید افزایش یابد، البته متناسب با آن هم باید اقدامات فرهنگی هم افزایش یابد.

دبیر ستاد قرارگاه مرکزی راهیان نور، گفت: در سال 95 ، چندین وزارت خانه در حوزه زیرساخت ها به مجموعه راهیان نور کمک کرده اند، در حال حاضر نیز چند یادمان دفاع مقدس که از امکانات زیرساختی مناسبی برخوردار نبودند، به همت همه دستگاه ها متولی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، موسسات مردم نهاد در حال تجهیز هستند، در برآیند کلی ما از اقدامات صورت گرفته باید بگویم که به لطف خدا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در سال 95 صورت گرفت این بود که در برنامه ششم توسعه، موضوع حمایت از اردوهای معنوی راهیان نور توسط مجلس مورد بررسی قرار گرفت که موجب شد قوانین مرتبط با این موضوع تصویب شود و حمایت های بیشتری در سال 96 از اردوهای راهیان نور صورت گیرد البته با تسهیل شدن حمایت ها با امکانات بیشتری می توان خدمات با کیفیت تری را به مردم و زائران مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس ارائه کنیم.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد