Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور کیفرخواست پرونده قتل عام هولناک خانوادگی در روستای جهان‌آباد شهرستان فهرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یدالله موحد امروز صبح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: (ش.ن) متهم پرونده قتل علم هولناک خانوادگی شهرستان فهرج در همان اظهارات اولیه قتل عمد را قبول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه تلخ روستای جهان‌آباد شهرستان فهرجگفت: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی، با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفرخواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شد.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه متهم (ش.ن) در تاریخ 5 دی‌ماه امسال ده فقره قتل عمدی و چهار فقره ایراد صدمه بدنی عمدی با اسلحه کلاشینکف داشته که اعتراف هم کرده است افزود: این متهم در شهرستان ایرانشهر با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در همان ساعات اولیه در در دادسرای عمومی وانقلاب ایرانشهر تفهیم اتهام شد خاطر‌نشان کرد: به دلیل شرایط امنیتی متهم بعد از تفهیم اتهام تحت‌الحفظ به کرمان اعزام شد.

موحد با بیان اینکه نیابت اولیه توسط رئیس حوزه قضائی فهرج به جانشینی بازپرس به کرمان ارسال شد گفت: در این نیابت متهم مورد بازجویی قرار گرفت که اتهام قتل عمد و ایراد صدمه بدنی عمدی و حمل و نگهداری سلاح به وی تفهیم و اتهامات را قبول می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تست روانی نیز بر روی متهم انجام شد افزود: جهت رسیدگی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد که نتیجه کمیسیون نشان داد که علائمی دال بر اختلال روانپزشکی در هنگام ارتکاب جرم وجود نداشته است.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر کیفرخواست این پرونده صادر شده است گفت: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفر خواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.

حسین میرزابیگی بازپرس پرونده نیز افزود: با بررسی جامعه پرونده و وضعیت طرفین پرونده به نظر می‌رسد که لازم است اهتمام بیشتری از طرف خانواده‌ها جهت مراجعه به موقع به مددکاران و مشاوران امور اجتماعی و خانوادگی صورت پذیرد.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: به طور قطع ارائه خدمات مشاوره‌ای از سوی کارشناسان زبده و با علم مناسب، کمک شایانی در حل مشکلات خانواده‌ها کرده به طوری که اگر این خانواده نیز به مددکاران مشاور مراجعه می‌کردند امروز شاهد چنین حادثه دلخراشی نبودیم.

انتهای پیام/

R7860/P1384/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای

سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت