Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:01:53 GMT

۵۰ روستای لرستان از سامانه دیجیتال برخوردار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۷۵۳۱

۵۰ روستای لرستان از سامانه دیجیتال برخوردار شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان لرستان گفت: بیش از ۵۰ روستای استان لرستان امسال از سامانه دیجیتال برخوردار شد.

به گزارش خبر گزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد بازوند ظهر امروز در مراسم آغاز تولید سریال نزدیکی‌های بهشت که در قلعه فلک الافلاک برگزار شد با بیان اینکه طی امسال بیش از 50 روستای استان لرستان از سامانه دیجیتال برخوردار شد اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی که 23 اسفند ماه انجام شد صدا و سیمای مرکز استان از نظر تلویزیونی 80 درصد و از نظر رادیویی 27 درصد مخاطب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال 95 در جشنواره نوزدهم که در اهواز برگزار شد مستند«راه بی عبور» و «هدهد زرین» عنوان برترین کارگرادانی و تهیه کنندگی را دریافت کردند و همچنین در دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت و جشنواره حسنات برترین کارگرادانی و تهیه کنندگی توسط استان کسب شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان لرستان عنوان کرد: در ایام نوروز فعالیت رسانه مضاعف می‌شود، در دستور کار است که از 21 فروردین ماه سال 96 رادیو و تلویزیون استان به صورت 24 ساعته اجرا داشته باشد.

وی بیان کرد:‌ موضوع مهمی که پیش رو داریم انتخابات است که صدا و سیمای استان لرستان پنج مرحله تبیین، تشریح، تبلیغ، فراخوان روز رای گیری و آرام بخشی مردم را بعد از رای گیری در دستور کار دارد چرا که اعتقاد داریم پس از انتخابات رقابت‌های صحیح باید به رفاقت تبدیل شود.

بازوند تصریح کرد:‌ تولید سریال نزدیکی‌های بهشت از امروز آغاز می شود، این سریال در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است که می‌تواند نقشه راه باشد، امسال 204 ساعت برنامه تلویزیونی و 350 ساعت برنامه رادیویی در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ تهیه 20 مستند در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار بوده و سعی شده مستند شخصیت‌های بزرگ استان از جمله آیت الله بروجردی، آیت الله کمالوند و شهیدان رحیمی نیز تهیه شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان لرستان گفت: 11 پروژه انیمیشن در دستور کار است، استان لرستان این توانمندی را دارد که در حوزه انیمیشن به عنوان قطب گردشگری بدرخشد.

وی اظهار داشت: «اطلس دفاع مقدس» در استان لرستان یک ضرورت است که استان لرستان توانایی تهیه آن را دارد و این آمادگی را داریم اطلس دفاع مقدس لرستان را تهیه کنیم که این کار نیاز به حمایت مسئولان استان دارد.

انتهای پیام/

R41450/P1384/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران