Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@17:27:10 GMT

اگر جباری تابع‌شرایط باشد به استقلال برمی گردد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۸۷۱۴

اگر جباری تابع‌شرایط باشد به استقلال برمی گردد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: من هم سند باشگاه استقلال را ندیدم و فکر می‌کنم این سند در فدراسیون فوتبال باشد. به گزارش جهان نيوز؛
علی فتح الله زاده در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در لیگ برتر گفت: عملکرد استقلال در نیم فصل دوم قابل مقایسه با نیم فصل اول نیست. بازیکنان استقلال جسور بودند مردانه جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان بی ادعای این تیم بخصوص مقابل تیم های کشورهای عربی خیلی خوب بازی کردند.

وی درباره چالش هایی که در طول فصل با علیرضا منصوریان داشت تصریح کرد: منصوریان هنوز مثل پسرم است. همین دیروز با او صحبت کردم که می خواست به تعطیلات برود. ما دائم با هم در ارتباط هستیم. رابطه ما پدر و پسری است و نمی توانم از او چشم بردارم! نه فقط با منصوریان که با قلعه نویی و مظلومی هم همینطور هستم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره صحبتهای سیدرضا افتخاری مدیرعامل فعلی استقلال مبنی بر اینکه سند این باشگاه وجود ندارد، یادآور شد: باید دید این سند چه زمانی و به چه کسی تحویل داده شده است. من هم این سند را ندیده ام. بعید می دانم این سندها را به باشگاه ها داده باشند و احتمالا در فدراسیون باشد.

فتح الله زاده که با رادیو تهران صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: چون وزارت ورزش آن موقع بودجه ورزش را پرداخت می کرده است، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می توانند به ثبت اسناد نامه بزنند و بگویند اسنادمان مفقود شده تا سند المثنی صادر شود.

وی درباره اینکه آیا زمان مدیرعاملی خودش پیگیر این مسئله بوده است یا خیر، گفت: بله ولی به من گفتند چون آقای دادکان (رئیس وقت فدراسیون فوتبال) ساختمان دو باشگاه را گرفته، اسناد را به ما نداده است و خودشان آنرا نگه داشته اند تا باشگاه ها آنرا نفروشند و از بین نبرند!

مدیرعامل پیشن باشگاه استقلال درباره اینکه در سال ۹۵ حتی موضوع بازگشتش به استقلال به صورت جدی مطرح شد، یادآور شد: همیشه گفته ام یک استقلالی هستم. بیرون از تیم باشم تیم را تشویق می کنم و داخل تیم هم باشم امورات را جلو می برم. مهم برای من موفقیت استقلال است. حالا جالب است از آن روزی که بحث بازگشت بنده به استقلال مطرح شد، این تیم شروع کرد به بردن. ان شاءالله که با این روند استقلال قهرمان آسیا شود.

فتح الله زاده در بخش دیگری از صحبتهایش در خصوص صحبتهای بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال که گفته بود تمام بدهی های زمان من مربوط به دوران علی فتح الله زاده بوده است،تاکید کرد: بعید می دانم ایشان گفته باشد تمام بدهی ها مربوط به من بوده. حتی آقای واعظ آشتیانی هم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که او هم در باشگاه استقلال بدهی بر جای گذاشته بود. مگر می شود یک نفر این همه بدهی بر جای بگذارد؟ مهم این است که مدیرعامل بعدی چقدر از بدهی من را داده است.

وی در پاسخ به این سئوال که افشارزاده چه میزان از بدهی های گذشته را پرداخت کرده است؟ گفت: هیچی! بلکه به بدهی ها هم اضافه شده است. هرکسی می تواند هر حرفی بزند ولی اسناد می گوید به بدهی ها اضافه شده است. افشارزاده هم که بدهی ها را اضافه کرده، برای خودش خرج نکرده بلکه برای باشگاه هزینه کرده است. طبیعت باشگاه این است که بدهی بر جای می ماند و دخل و خرج نمی خواند!

فتح الله زاده همچنین در خصوص اینکه آیا اگر یک روز به استقلال بازگردد مجتبی جباری را به این تیم باز می گرداند، گفت: اگر جباری تابع شرایط استقلال باشد او را بر می گردانم. با جباری مشکلی ندارم. بازیکنی خوب باشد دنبالش می روم و کاری به مسائل شخصی ندارم.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی برابر نساجی امید عالیشاه، کاپیتان اول خود را در اختیار نداشت. این بازیکن که به طرز عجیبی به علت درگیری با برایان دابو در بازی سپاهان اخراج شده بود، یک جلسه محرومیت خود را سپری کرد.

امید عالیشاه در این فصل عملکرد بسیار خوب و تاثیرگذاری داشته و در خط حمله پرسپولیس خود را به عنوان یک مهاجم سایه کارآمد ثابت کرده است. او با دوندگی بی‌امان خود کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کند.

عالیشاه که در تیم اوسمار جایگاه خوبی در ترکیب اصلی پیدا کرده، علی‌رغم برتری تیمش در این هفته بعید است که به ترکیب برنگردد و باید منتظر بسته شدن دوباره بازوبند به بازوی او در هفته آینده باشیم.

عالیشاه در تمرین امروز پرسپولیس به طور کامل کنار بازیکنان ذخیره تمرین کرد تا آماده دیدار آینده تیمش برابر هوادار بشود.

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور/ از رشد موالید تا چند فرزندی
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال