Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛

جهانبخش حیدریاظهار داشت: طرح احداث سیلو بتنی ذخیره گندم شرکت زرین خوشه ذهاب با ظرفیت ۲۰ هزارتن در زمینی به مساحت ۹هزار و ۶۷۵ مترمربع و با زیر بنای ۲هزار و ۷۰۰ متر مربع در روستای دستک علیا دهستان دشت ذهاب توابع بخش مرکزی این شهرستان در حال اجرا می باشد.

وی افزود: اعتبار این طرح بالغ بر 26 میلیارد ریال از محل خود سرمایه گذار تامین شده و تاکنون 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تصریح کرد: پیش بینی می شود مبنی بر قول مساعد از سوی سرمایه گذار و با خریداری و در دسترس بودن امکانات لازم اعم از مصالح و ماشین آلات مورد نیاز در اوایل سال آینده با اتمام عملیات اجرایی ،این پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد۰

وی با بیان اینکه این سیلو گندم نخستین سیلوی بتنی ذخیره گندم درغرب استان کرمانشاه می باشد افزود : با بهره برداری از این سیلو مشکل ذخیره سازی غلات،( گندم) دهستان های ذهاب ، سرقلعه ، جگیران و پشت تنگ و منطقه ازگله در توابع یخش مرکزی شهرستان مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل امور عشایر استان  از خسارت ۲ میلیارد و 500 میلیون تومانی سیل و بارندگی‌های اخیر به زیر ساخت‌های عشایری شهرستان سربیشه خبر داد.

ابراهیمی افزود: : تردد عشایر در طول بیش از پانصد کیلومتر از ایل راه‌ها که بر اثر سیل تخریب شده است امکان پذیر نیست. 

وی گفت: منابع ذخیره آبی، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین انبار‌های ذخیره علوفه از دیگر زیر ساخت‌هایی هستند که بر اثر جاری شدن سیل و بارش باران تخریب شده است.

دیگر خبرها

  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند