Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@22:51:01 GMT

کشف جسد 24 عراقی در گور دسته‌ جمعی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۹۰۳۲

کشف جسد 24 عراقی در گور دسته‌ جمعی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، مبارزان عراقی روز گذشته با صحنه‌های دلخراشی در شهر موصل مواجه شدند.

کشف یک گور دسته جمعی که در آن جسد 24 عراقی در آن دفن شده بود اشک سربازان عراقی را درآورد.

در این گور دسته جمعی اجسادی دیده می‌شود که اغلب آنها کودک هستند و در حالی که لای پتو پیچیده شده‌اند در گوری کم‌عمق دفن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از زنجیره سیب هدف هیات عراقی از سفر به آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،خسرو شهبازی روز چهارشنبه در حاشیه اولین روز بازدید هیات عراقی از زنجیره سیب در استان، افزود: نزدیکی عراق به اذربایجان غربی زمینه ای برای برقراری ارتباط خوب تجاری و اقتصادی است.

وی اضافه کرد: این استان بزرگترین تولید کننده سیب کشور با تولید ۱.۵ میلیون تن صادرات سالانه است که امسال از این میزان ۷۵۵ هزار تن به کشورهای هدف صادرشده است.

شهبازی ادامه داد: یک هیات تجاری و اداری از عراق به این استان سفر کرده اند که امروز و فردا پنجشنبه در این استان هستند تا نحوه صادرات سیب و سورت و بسته بندی این محصول بررسی شود.

وی بیان کرد: ظرفیت بالای ۴۷۱ واحد سردخانه ذخیره سازی میوه در استان با ظرفیت بیش از یکهزار و ۲۰۰ تن قابل توجه است و همچنین این هیات از پتانسیل تولید نهال استان که به صورت کشت بافتی است ، نیز بازدید کردند .

شهبازی ادامه داد: ۵۴ واحد سورت و بسته بندی با ظرفیت بالای ۳۵۰ هزار تن در استان  فعال هستند که در حال توسعه می باشند و با توجه به نیازها و استانداردهای هر کشوری صادرات در سایزها و رنگهای مشخص به کشورهای مقاصد صادراتی این محصول داریم.

شهبازی ادامه داد: بازدید از واحد های تولید پوره و کنسانتره استان هم در برنامه این سفر است و ظرفیت استان در این زمینه ۲۴۵ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • بازدید از زنجیره سیب هدف هیات عراقی از سفر به آذربایجان غربی است
  • کشف سومین گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان شفای غزه + فیلم
  • ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد
  • ببینید | گلایه آیت الله هاشمی از بی ارزش شدن پولی ملی/ افغانی‌ها و عراقی‌ها ما را مسخره می کنند
  • افزایش تعداد گورهای دسته جمعی کشف شده در غزه/ کشف ۴۹ جسد دیگر
  • طرز تهیه کباب کوبیده، ماهی سرخ شده توسط آشپز‌های عراقی (فیلم)
  • کشف گور جمعی دیگر در بیمارستان شفاء غزه
  • افشای جنایتی دیگر از صهیونیست ها ؛ تصاویر خارج کردن اجساد از گور دسته جمعی در غزه + ویدئو
  • کشف یک گور دسته‌جمعی جدید حاوی ده‌ها شهید فلسطینی+فیلم
  • گزارش یک توقف