Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@13:24:48 GMT

بهرام افشارزاده دچار سانحه رانندگی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۹۳۲۳

بهرام افشارزاده دچار سانحه رانندگی شد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال امروز دچار سانحه رانندگی شد اما آسیبی به وی نرسید.

به گزارش ایسنا، خودروی بهرام افشارزاده امروز در یکی از اتوبان‌های تهران با گاردریل‌ برخورد و دچار سانحه شد.

در این سانحه به مدیرعامل پیشین استقلال آسیبی وارد نشده است.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده

همشهری آنلاین- با مصدومیت مهدی مهدی‌پور و اضافه شدن او به خیل مصدومان این فصل، حالا لیگ بیست‌وسوم صاحب یک لیست پروپیمان از چهره‌های مصدومی شده که با آنها می‌توان حتی یک ترکیب کامل ۱۱نفره را شکل داد. میزان مصدومیت‌های این فصل و به خصوص مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی که به دوری طولانی‌مدت بازیکنان می‌انجامد در این فصل نسبت به فصول قبلی اوج گرفته و در میان بازیکنانی که با پارگی رباط ادامه فصل را از دست داده‌اند چهره‌های سرشناس زیادی هم دیده می‌شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس یکی از اولین بازیکن‌هایی بود که در این فصل دچار پارگی رباط شدند. مرتضی فصل را خیلی خوب آغاز کرده بود و با کسب بهترین نمرات، برترین بازیکن پرسپولیس در هفته‌های اول به شمار می‌رفت. ضمن اینکه او در بازی با فولاد یک گل هم زد و گره بازی را برای تیمش باز کرد. اما در ادامه و در بازی تیم ملی مقابل قطر، پورعلی‌گنجی در برخورد با بازیکن حریف به قول اهالی فوتبال «رباط داد» و ادامه فصل را از دست داد.

یاسین سلمانی

دومین بازیکن پرسپولیس که در این فصل با پارگی رباط صلیبی از جمع بازیکنان این تیم خارج شده یاسین سلمانی است. او بازی‌های فشرده‌ای برای باشگاه و تیم ملی امید انجام داد و سفرهای طولانی زیادی هم برای حضور در بازی‌های آسیایی انجام داد. در نهایت یاسین هم به سرنوشت مرتضی دچار شد تا پرسپولیس در همان هفته‌های ابتدایی دو بازیکن خودش را از دست بدهد.

سبحان خاقانی
انگار دنیا با این بازیکن سابق استقلال سر سازگاری ندارد. خاقانی که بازیکن خلاق و باکیفیتی هم هست هر بار آمد در استقلال بدرخشد با مصدومیت مواجه شد. او امسال به ذوب‌آهن رفت اما در آنجا هم پیش از آنکه به خوبی اوج بگیرد دچار پارگی رباط شد. با این مصدومیت دوباره، بازگشت سبحان به فوتبال کمی سخت شده است.

نادر محمدی
اگر از مصدومان این فصل یک تیم بسازیم، زوج پورعلی‌گنجی در دفاع میانی نادر محمدی خواهد بود که زمانی به اسم اوت‌انداز بزرگ لیگ شناخته می‌شد. نادر محمدی هم امسال پارگی رباط صلیبی را تجربه می‌کند.

آریا و پوریا
در دفاع چپ پوریا آریاکیا (ذوب‌آهن) و در دفاع راست آریا یوسفی (سپاهان) سرشناس‌ترین مصدومان این فصل هستند. آریا یوسفی در حالی مصدوم شد که تازه ملی‌پوش شده بود و دائما به تیم ملی دعوت می‌شد.

مهدی مهدی‌پور
مهدی‌پور تازه‌ترین مصدوم فصل جاری است که مصدومیت تلخ او خط هافبک تیم مصدومان را کامل کرد. بعد از سبحان خاقانی و یاسین سلمانی، حالا مهدی‌پور سومین هافبک سرشناسی است که دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی می‌شود. شماره۹ استقلال در جریان بازی با مس رفسنجان دچار مصدومیت شد و استقلالی‌ها در مهم‌ترین مقطع فصل او را از دست دادند.

مرتضی تبریزی
تبریزی که در ابتدای این فصل از گل‌گهر به آلومینیوم پیوسته بود فقط ۱۱هفته توانست برای اراکی‌ها بازی کند و در بازی با پیکان مصدوم شد که در ادامه، مصدومیت او هم پارگی رباط صلیبی تشخیص داده شد. مهاجم سابق استقلال برای دومین بار در دوران فوتبالش دچار پارگی رباط شده است.

آریا برزگر
با حضور در تیم نساجی و درخشش در تیم ملی امید، آریا برزگر در حال سپری کرد یک فصل نسبتا خوب بود که ناگهان در بازی با نفت آبادان مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. جالب اینکه برزگر از دقیقه۸۲ این مسابقه به زمین رفت اما در همان دقایق کم رباط صلیبی‌اش پاره شد و لیگ بیست‌وسوم برایش به پایان رسید.

کوین یامگا
ستاره پنالتی‌زن استقلال رباط پاره نکرده بلکه دچار مصدومیت عجیبی شده که همبازی‌اش برای او رقم زده است! یامگا در تمرینات استقلال و در برخورد با امید حامدی‌فر دچار مصدومیتی شدید شد که ظاهرا تا اواسط فصل آینده دست از سر او برنخواهد داشت.

علیرضا بیرانوند
و اما دروازه‌بان؛ با شرایطی که تیم ملی در اردوی اخیرش برای علیرضا بیرانوند پیش آورد، بیرو می‌تواند گلر تیم منتخب مصدومان باشد. ظاهرا مصدومیت او کوچک هم نیست و چند هفته‌ای اجازه بازی را به دروازه‌بان شماره‌یک تیم ملی و پرسپولیس نخواهد داد.

کد خبر 844021 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز
  • کریمی: رژیم صهیونیستی فهمید با چه کسی طرف است
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • تصادف رانندگی با سه فوتی در ماکو
  • سه جان باخته در سانحه رانندگی در ماکو
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده
  • جزییات بیشتر از سانحه رانندگی خانواده کین؛ وقتی پرستار بچه‌ها در نقش یک ناجی ظاهر می‌شود!