Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر رودهن با اشاره به اجرای ۵۶ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح این شهر واقع در شهرستان دماوند با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال، گفت: باجه چندمنظوره خودپرداز بانک شهر در رودهن جانمایی شده است و در حال راه‌اندازی می‌باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی کچویی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تارود، با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده اخیر شهرداری رودهن در سال ۹۵،اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات اخذ شده، واحد عمران شهرداری این شهر اقدام به ساماندهی، بهسازی، محوطه‌سازی و همچنین احداث سردر و نماد ورودی آرامستان و امامزاده محمدتقی (ع) در مساحت ۲۵۰ مترمربع کردهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طول سنگ‌فرش محوطه ورودی خواهران، ۵۰ متر با عرض پنجمتر و احداث ورودی با الهام از بنای قدیمی امامزاده به‌عنوان بنای تاریخی شهر در حال احداث است.

شهردار رودهن خاطرنشان کرد: همچنین در فضای باقیمانده در کنار امامزاده محمدتقی (ع)، احداث پارک بازی و محوطه‌سازی جهت تفریح سالم کودکان با نصب یک دستگاه ست بازی کودکان در حال اجرا می‌باشد.

کچویی تأکید کرد: این امر در راستای توسعه فضای سبز در بافت بومیشهر رودهن صورت پذیرفته است و فضای پارک با مساحت ۲۵۰ مترمربع به‌منظور استراحت موقت کهنسالان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص ایجاد ایستگاه تاکسی در محدوده خیابان گلبرگ ۱۶ تصریح کرد: این موضوعباهدف افزایش رفاه حال شهروندان در فضایی به مساحت یک هزار و ۴۴۰مترمربع، با انجام عملیات زیرسازی، آسفالت باند کندرو، کانالیزه کردن مسیر با جداول و ایجاد فضای سبز انجام‌شده است.

شهردار رودهن با اشاره به مناسب‌سازی پیاده‌رو و معابر اصلی شهر رودهن گفت: اجرای سنگ‌فرش و بهسازی پیاده‌رو خیابان مطهری حدفاصل کارواش تا خیابان شهدای گمنام، به مساحت ۲۱۰ مترمربع از دیگر اقدامات شهرداری رودهن می‌باشد.

کچویی بابیان همکاری با بانک شهر مبنی بر نصب یک عدد باجه چندمنظوره خودپرداز بانک شهر در محل مقابل آبفای و آتش‌نشانی شهر رودهن و اجرای عملیات محوطه‌سازی، محصور کردن باجه مذکور خبر داد و افزود: هدف از این امر، رفاه حال شهروندان در خصوص انجام امور بانکی به‌صورت ۲۴ ساعته می‌باشد.

وی از کول گذاری ضلع جنوبی شهربازی در شهر رودهن خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر در راستای تثبیت ترانشه، ایمن‌سازی و زیباسازی فضای اطراف پارک پرچم در فضایی به طول ۵۰ متر و ارتفاع ۳ متر اجرایی گردیده است تا کمکی نیز در کاشت گونه‌های گیاهی باشد.

شهردار رودهن همچنین با اشاره به زیرسازی و آسفالت خیابان جیران باستان واقع در منطقه نمیر میران تأکید کرد: این معبر یکی از معابر متصل‌کننده جاده قدیم فیروزکوه به اتوبان تهران-پردیس می‌باشد که روزانه حجم قابل‌توجهی از ترافیک داخل شهری را هدایت می‌نماید؛ لذا آسفالت آن در مساحتی بالغ‌بر پنج هزار و ۵۰۰مترمربع در ۷۰۰ متر طول در حال اجرا می‌باشد.

کچویی در ادامه از درخواست اهالی بوستان هجدهم مبنی بر رسیدگی به موضوع ریزش دیوار انتهای کوچه و خطرساز بودن آن به دلیل اختلاف ارتفاع با خیابان ملاصدرا سخن گفت و افزود: واحد عمران شهرداری پس از ایمن‌سازی محل حادثه و نصب علائم هشداردهنده، عملیات اجرای دیوارکشی این محدوده به حجم ۱۲۵ مترمکعب در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره بهاجرای عملیات زیر سازی و آسفالت خیابان اقبال، گفت: بنا به درخواست اهالی و ساکنین خیابان موازی با جاده فیروزکوه واقع در پشت رستوران شقایق اقدام شهرداری به زیرسازی و آسفالت معبر فوق کرد.

شهردار رودهن ادامه داد: این خیابان که متصل کننده خیابان بهشتی به بلوار آیت‌الله خامنه‌ای می‌باشد، سهم به سزایی در روان نمودن ترافیک داخل شهری و تسهیل در تردد وسایل نقلیه محلی خواهد داشت و تاکنون این خیابان خاکی بود.

کچویی به تشریحپروژه دیوارکشی سنگی خیابان رودکی با ۵۹۰ مترمکعب در ارتفاع ۸ متر بنا پرداخت و تصریح کرد: همچنین در راستای احیای انهار عمومی کشاورزی و تثبیت ترانشه های خطرناک اقدام به دیوارکشی سنگی در محدوده نهر سید ارخی، خیابان رودکی جهت تثبیت ترانشه و جلوگیری از سقوط نهر مذکور کردیم.

وی خاطرنشان کرد: خیابان رودکی که به تازگی به عنوان جاده سلامت شهر رودهن معرفی گردیده است از پتانسیل‌های فراوانی برخوردار می‌باشد که لزوم دیوارکشی در برخی مقاطع ضروری بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی

امیرحمزه خزایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه طرح آبرسانی به روستا‌ها دارای تنش آبی را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، گفت: در تلاش هستیم طی یکی‌دو ماه آینده پروژه‌ها مذکور احداث شود.

احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی بوده که خزایی به آن اشاره کرد.

وی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن سخن گفت و افزود: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

خزایی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

وی در اشاره به خدمات غیرعمرانی به توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی؛ ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم تحریر؛ توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف؛ کمک به آزادسازی یک‌هزار و ۷۰۰ زندانی مالی؛ ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار جوان جویای کار؛ توزیع بیش از ۹ هزار متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی اشاره کرد.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فرغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح