Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@10:52:42 GMT

کوکی شکلات دوبل، یک شیرینی جدید نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۹۷۸۸

کوکی شکلات دوبل، یک شیرینی جدید نوروزی

تحریریه پارسینه:شیرینی نوروز یکی از پایه های اصلی میهمانی های نوروزی است. به جای خرید شیرینی های حاضری با دستور زیر کوکی های شکلاتی خوشمزه ای درست کنید.مواد لازم برای تهیه 36 کوکی دوبل شکلاتی برای نوروز:چیپس شکلاتی تلخ و شیرین یک پیمانه
کره آب شده یک چهارم پیمانه
شکر نصف پیمانه
تخم مرغ ۲ عدد
وانیل کمی
چیپس شکلاتی نیمه شیرین یک پیمانه
آرد یک چهارم پیمانه
بکینگ پودر نصف قاشق مرباخوریمواد برای روی کوکی دوبل شکلاتی برای نوروز :چیپس شکلاتی یک پیمانه
کره ۲ قاشق مرباخوری
مغز خرد شده به دلخواهطرز تهیه کوکی دوبل شکلاتی برای نوروز :
چیپس شکلاتی تلخ و شیرین را به صورت بن ماری آب کنید و کنار بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کره، شکر، تخم مرغ و وانیل را با هم در کاسه بزرگی با همزن مخلوط کنید تا صاف و یکدست شود.شکلات آب شده را اضافه کنید و هم زدن را ادامه دهید. سرعت هم زدن را کاهش دهید و بقیه مواد کوکی را به آن اضافه کنید و هم بزنید.مواد را بپوشانید و برای این که سفت شود در یخچال بگذارید. فر را روی 175 درجه سانتی گراد تنظیم کنید .سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید و با فاصله با قاشق خمیر را بریزید تا خمیر تمام شود.شیرینی را به مدت 9-8 دقیقه در فر قرار دهید تا خود را بگیرد سپس بگذارید خنک شود.مواد رویه را با هم ذوب و همراه با مغز، کوکی را تزیین کنید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مورد ماموریت فوریت های پزشکی در کردستان

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ فریدون عبدالملکی در مورد اجرای طرح سلامت نوروزی که از 24 اسفند تا نهم فروردین ماه جاری این گونه بیان کرد و اظهار داشت: با بسیج امکانات، تجهیزات و نیروهای ۴۰ پایگاه اورژانس جاده ای، ۲۹ پایگاه اورژانس شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی و ۹  ایستگاه سلامت در حوزه اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه،  93 مورد مراجعه به ایستگاه سلامت انجام شده است.

وی گفت: در طول اجرای طرح سلامت نوروزی، 3 هزار و ۶۴۲ مورد ماموریت شامل 2 هزار و ۳۷۴ مورد ماموریت شهری و یک هزار و ۲۶۸ ماموریت جاده ای بوده که از این تعداد نیز 3 هزار و ۱۶۵ مورد برای حوادث غیر تصادفی و ۴۷۷ مورد دیگر برای حوادث تصادفی بوده است.

عبدالملکی افزود: همچنین در اجرای طرح سلامت نوروزی، یکهزار و ۵۰۰ مورد اعزام مصدومین به مراکز درمانی انجام شده که از این تعداد یکهزار و ۱۰۱ مورد مربوط به حوادث غیر تصادفی و 399 مورد مربوط به حوادث تصادفی بوده که از این تعداد هم 292 مورد درمان در محل انجام گرفته و از این تعداد نیز 263 مورد مربوط به حوادث غیر تصادفی و 29 مورد مربوط به حوادث تصادفی بوده است و همچنین، دو ماموریت اورژانس هوایی و ۱۳ هزار و ۵۵۰ مورد با مرکز دیسپچ اورژانس به ثبت رسیده است.

وی بیان داشت: از اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه گذشته تا نهم فروردین ماه جاری ۹۹ هزار و ۷۵۶ نفر به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده اند که ۸۳ هزار و ۲۳۶ نفر به صورت سرپایی معالجه و درمان شدند و ۱۶ هزار و ۵۲۰ نفر نیز بستری شدند که از این تعداد نیز دو هزار و ۹ مورد عمل جراحی انجام شده و برای ۳۰ نفر دیگر احیای قلبی صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه به اقدامات حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان در طول اجرای طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح ۴۸۱ مورد بازدید از مراکز دارویی، ۸۲ مورد بازدید از کارخانجات مواد غذایی، ۱۳۲ مورد بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی و ۷۲ مورد پلمپ و توقیف فعالیت مواد غذايي و ۱۴۲ مورد رسیدگی به شکایات سامانه ۱۹۰ به ثبت رسیده است.

عبدالملکی در ادامه به عملکرد معاونت بهداشتی دانشگاه در طول اجرای طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و افزود: از ۲۴ اسفندماه گذشته تا نهم فروردین ماه جاری10 هزار و ۷۰۶ مورد بازدید بهداشتی از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی استان انجام شده که از این تعداد 49 مورد معرفی متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی، 11 مورد پلمپ، ضبط و معدوم سازی نزدیک به 16 تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد و صدور یکهزار و ۵۶۰ مورد اخطاریه به متخلفان بهداشتی توسط همکاران ما در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مورد ماموریت فوریت های پزشکی در کردستان
  • برگزاری جشنواره بادبادک ها در تالاب شیرین سو همدان در نوروز ۱۴۰۳
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • طرز تهیه کله کنجی شیرینی سنتی ایلام
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • بازار شکلات تلخ شد
  • مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در «دیلم» جمع آوری شد
  • پخت شیرینی‌ و نان‌های سنتی نوروزی در ایوانکی