Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:53:02 GMT

شادی، خوشی و خوشبختی در «نگاه نو»

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۵۹۸۰۸

صد و دوازدهمین شماره فصلنامه «نگاه نو» با تصویری از کیهان کلهر بر روی جلد منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، در این شماره از «نگاه نو» و در بخش ویژه با عنوان «شادی، خوشی، خوشبختی» مطالبی با عنوان‌های «خوشبختی» نوشته ریچارد ای لوکاس با ترجمه محمد غفاری، «روان‌شناسی شادی» نوشته غلامحسین معتمدی، «خوشی یا بهروزی؟ خواسته یا نیاز؟» نوشته مصطفی ملکیان و «استادان مویه و گمراهان شادی» نوشته بهروز غریب‌پور به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش مقاله‌های این شماره این نوشته ها منتشر شده است:«جهان گوید که بازآ ای بهاران» نوشته مهدی فیروزیان، «رضاشاه در ترکیه: سیاست، تجدّد، موسیقی» نوشته نادر انتخابی، «گزارش اهدای جایزه نوبل ادبیات ۲۰۱۶ و قرائت پیام باب دیلن» نوشته و ترجمه رضا رضایی، «ترامپ و ژئوپلیتیک انرژی» نوشته غلامحسین حسن‌تاش، «جریان‌های عمده در رمان‌نویسی ایران» نوشته حسن میرعابدینی، «جای خالی آینده‌نگری در مدیریت توسعه ایران» نوشته بایزید مردوخی و «لغو کار مزدوری کودکان: رؤیایی همچنان دست‌نیافتنی» نوشته سیما راستین.

در این شماره فصلنامه «نگاه نو» همچنین گفت‌وگویی با طاهر ابن جلون با عنوان «اوضاع جهان عرب فاجعه است: خشونت بی‌پایان!» به چاپ رسیده است.

در بخش داستان و شعر نیز این مطالب منتشر شده است: «شاعران اسپانیا در گذر از جنگ داخلی» با گزینش شعر و ترجمه قاسم صنعوی، «چتر ژاپنی. ویکتوریا توکاروا» از پرویز دوایی و «گنجشک‌ها در گذشته بعید» نوشته سپیده حاتمی.

گزارش مراسم دهمین دوره جایزه مهتاب میرزائی، گرامافونی که کلهر به خانه‌مان آورد، گزارش جایزه و نشان ابوالحسن نجفی، گزارش تجلیل از غلامحسین صدری‌ افشار و یادی از جعفر والی: یار صحنه گوهرمراد، مطالب بخش رویدادها و گزارش‌های این نشریه است.

فصلنامه «نگاه نو» با مدیریت و سردبیری علی میرزائی در ۲۶۰ صفحه و با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۵۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور"(عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و  دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ "طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر،  شناختِ بیشتری از  دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ روسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایرِ نهادهایِ مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعیِ فراجا در اجرایِ "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در  شهرها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت‌ زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال  پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم  که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی  پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

 در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام بموقع وظایف دستگاههای مسئول  روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.

 

 

دیگر خبرها

  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد