Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@20:35:47 GMT

مرگ نامعلوم دختر ۲۰ ساله در سد اکباتان همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۶۱۳۳۰

مرگ نامعلوم دختر ۲۰ ساله در سد اکباتان همدان

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: جسد دختر 20 ساله پس از 45 دقیقه تلاش توسط تیم غواصی صبح امروز از اعماق سد اکباتان خارج شد/ پس از خروج جسد دختر جوان اعلام شد که 6 ساعت از مرگ وی گذشته است.

داوود شهدوستی، مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: عوامل انتظامی پاسگاه آبشینه پس از روئیت لباس های زنانه رها شده در حاشیه سد اکباتان و احتمال بروز غرق شدگی، موضوع را به هلال احمر اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: 6 تن از اعضای با تجربه تیم غواصی در کمتر از نیم ساعت در محل حادثه حضور یافته و اقدام به تجسس در زیر آب کردند.شهدوستی ادامه داد: پس از 45 دقیقه تلاش جسد دختر جوان در عمق پنج متری سد کشف و به عوامل قضایی و انتظامی مستقر در محل تحویل شد.



مسئول تیم غواص امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان یادآور شد: تنها پالتو و قسمتی از لوازم این دختر جوان در حاشیه سد رها شده بود و این دختر که لباس بر تن داشت در داخل سد غرق شده بود.شهدوستی با ذکر اینکه طبق مشاهدات بیش از 6 ساعت از غرق شدگی این دختر می گذشت، اظهار داشت: این دختر پس از قرار گرفتن در عمق پنج متری سد در گل و لای چسبنده ته سد اکباتان نیم متر فرو رفته بود و هنگام کشف جسد ، گلو و دهان این دختر گل آلود بود.



وی افزود: تیم های غواصی همدان در سالجاری سه جسد را در این استان کشف کرده است ولی این نخستین جسدی است که امسال از سد اکباتان خارج شده است.لازم به ذکر است، علت مرگ این دختر جوان توسط عوامل انتظامی و قضایی همدان در حال بررسی است.

نیوزفا

110

این اخبار را از دست ندهید:

دختری که پیش از پرواز در سرویس بهداشتی فرودگاه به صورت پنهانی زایمان کرد!

تجاوز جنسی به دختر دانشجو در مشهد / باورم نمی شد نامزدم مرا با مرد غریبه تنها بگذارد!

مرگ دردناک عروس و دوست خوشحالش چند ثانیه پس از قراردادن عکس در فیس بوک! / عکس

پزشکی که وقتی دختر یا زنان بیمار را می دید داوطلب کشیک شب بیمارستان می شد!

عکس العمل عجیب پدر دختر ۱۴ ساله بعد از تجاوز جوان ۲۵ ساله با او چه بود؟!

3 مرد جوان زنی را به‌عنوان مسافر سوار و به او تجاوز کردند / تصور نمی‌کردند چنین بلایی سرشان بیاید!

دختر نوجوان گفت مادرم از خانه خارج می شد و مرا با پسردایی کثیفم تنها می گذاشت!

شوهرم شده بود سدی برای خوشبختی من با مرد موردعلاقه‌ام!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد مرد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: عمل پیوند عضو صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ انجام و کبد محروم امیر حسین ربیعی ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: زنده‌یاد ربیعی چهار روز قبل بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانوی اهداکننده عضو نیز جهت ترمیم به سه بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به متقاضیان پیوند زده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، از تلاش‌های مسئول و هماهنگ‌کنندگان واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد.

کد خبر 748028

دیگر خبرها

  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند