Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@17:28:22 GMT

آزادی زندانیان بدهکار با همت گروه مالی و بانک گردشگری

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۶۱۳۵۳

تعداد 12 نفر زندانی که بدلیل بدهی‌های مالی در ندامتگاه شهر حاجی‌آباد استان هرمزگان زندانی بودند با همت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری آزاد شدند. آفتاب‌‌نیوز : بنابر اعلام گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، مقدمات آزادی این افراد که بدلیل جرایم مالی و بدهی در زندان حاجی‌آباد به سر می‌بردند با پرداخت مبالغ بدهی توسط گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری فراهم شد و با انجام این عمل خیر و خداپسندانه این افراد توانستند قبل از شروع سال نو در کنار خانواده خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زندانیان بدلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی از مدتی قبل در زندان به سر می‌بردند که با همت گروه مالی و بانک گردشگری بدهی آنها پرداخت و زمینه آزادی و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده فراهم شد.منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    امسال هم به رسم سالهای گذشته . خیرین چالدران دور هم جمع شدند تا با دستان سخاوتمندشان زندانیان مالی جرایم غیر عمد را از زندان آزاد کنند.

  امسال بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده در طول ماه مبارک رمضان 29 جشن گلریزان برگزار خواهد شد که تا کنون 6 جشن در شهرهای مختلف استان برگزار شده است

  مراد خانی معاون اداره کل زندانهای آذربایجان غربی گفت:  در حال حاضر 600 نفر زندانی به علت جرایم غیر عمد مالی در زندانهای استان به سر می برند و حایز شرایط آزادی از زندان هستند که در حال حاضردر طول ماه مبارک رمضان با برگزاری6 جشن گلریزان در استان بیش از 70 میلیاردریال جمع آوری شده است که انشالله با جمع آوری این مبالغ بتوانیم زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنیم.

بابایی دادستان عمومی و انقلاب چالدران نیز گفت : امروز در قالب برگزاری جشن گلریزان ،خیرین چالدران بیش از 12 میلیارد ریال کمک های نقدی برای آزادی زندانیان مالی جرائم غیر عمد داشتند که امیدواریم با جمع این مبالغ بتوانیم زمینه آزادی 15 نفر از افراد واجد شرایط را از زندان فراهم کنیم

  حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه چالدران در این مراسم کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد را کاری بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت .:در دین اسلام همواره کمک به نیازمندان سفارش شده است مسلمانان باید با اتحاد و همدلی خود تلاش کنند مشکلات هم نوع خود را برطرف کنند انشالله برگزاری جشن های گلریزان بتوانند گره ای از مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد مالی را فراهم کند تا این عزیزان به آغوش گرم خانواده خود برگردند

در سال گذشته مردم نوع دوست آذربایجان غربی توانسته بودند با کمک مالی 47 میلیارد تومانی خود زمینه آزادای 455 نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی را از زندانهای استان فراهم کنند .

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان