Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان، چندی قبل بود که رزمندگان مقاومت سوری با ادامه پیشروی‌ها در حومه تدمر موفق شدند میدان نفتی "جزل" را از شر تروریست‌های داعش آزاد کنند. موفقیتی که ضربه سختی بر‌ ساختار مالی تروریست‌ها وارد کرد. اما اکنون با ادامه روند آزادسازی‌ها در حومه تدمر، نیروهای ارتش سوریه به رشته کوه‌های "المزار" رسیدند.
این موقعیت که در شمال مثلث استراتژیکی تدمر واقع است، نقش مهمی در پیشبرد اهداف میدانی آینده محور مقاومت در این منطقه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*آزادسازی رشته‌کوه‌های "المزار" در حومه تدمر ارتش سوریه با گسترش دایره عملیاتی خود در حومه تدمر، رشته کوه‌های "المزار" را به‌کنترل خود درآورد.
به‌نقل از اعلام‌الحربی؛ نقشه بالا وضعیت پیشروی‌های ارتش سوریه را در حومه تدمر و حومه شرقی حمص نشان می‌دهد که نیروهای سوری بر رشته کوه‌های "المزار" و "قلعه الهری" تسلط یافته‌اند.
در این عملیات علاوه بر هلاکت ده‌ها تن از تروریست‌های داعش، تسلیحات انان منهدم شد و در ادامه نیز، یگان‌هایی از ارتش سوریه به خنثی‌سازی مین‌ها و بمب‌های دست‌‍ساز کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها پرداختند. پس از ورود ارتش سوریه به روستای "الوادی"، جاده "التکیه" به روی شهروندان سوری گشوده شد. *تثبیت مواضع مقاومت در کوه‌های "المستدیره" وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از یگان‌های مسلح سوری با همراهی رزمندگان مقاومت، تسلط خود را بر رشته کوه‌های "المستدیره" و نقاط پیرامون آن در شرق تدمر تثبیت کردند که در جریان آن، شماری از عناصر داعش به‌هلاکت رسیده و باقیمانده آنان نیز از منطقه متواری شدند. *انهدام 7 پایگاه تروریست‌های جبهه‌النصره در درعا/ چترهای امدادی هواپیماهای روسی برای شهروندان سوری به‌نقل از منابع نظامی؛ ارتش سوریه مرکز تجمعات تروریست‌های جبهه‌النصره را در محله‌های " الکرک، السیبه، البحار، الاربعین، حاره البدو، حاره القرن و دوار المصری" از شهر درعا هدف قرار داد.
در این عملیات ضمن انهدام 7 پایگاه فرماندهی تروریست‌ها به‌همراه یک خودروی مجهز به مسلسل 14/5 میلی‌متری، 14 تن از عناصر تکفیری به‌هلاکت رسیدند و 20 تروریست دیگر نیز زخمی شدند.
هواپیماهای باری روسی چترهای حامل کمک‌های غذایی را برای شهروندان در محاصره تروریست‌های داعش در شهر دیرالزور انداختند.
هلال احمر سوریه نیز با دریافت این محموله‌های امدادی، اقدام به توزیع این بسته‌ها میان اهالی محله‌ "هرابش" در دیرالزور و روستای "الجفره" در جنوب این شهر کرد.
گزارش از: وحید امیدی موحد

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستانی داون، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیاتی دست کم ۱۰ تروریست را در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه کشتند.

سرویس مطبوعاتی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که این رخ‌داد در تبادل آتش جداگانه در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه رخ داده است.

شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان در این باره خبر داد که ۶ تروریست در یک عملیات اطلاعاتی که توسط نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در خیبرپختونخواه انجام شد، کشته و مخفیگاه آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با تروریسم (CTD) بلوچستان پاکستان اعلام کرد که ۴ تروریست در این ایالت کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی این عملیات را در پی گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه انجام دادند.

ارتش پاکستان در بیانیه خود تصریح کرد: عملیات پاکسازی در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 6097479

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس