Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خواننده آلبوم «روياي بي‌تکرار» در جديدترين اجراي زنده خود در تاريخ 23 اسفند در برج ميلاد روي صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاري آريا، علي زندوکيلي با اجراي آلبوم جديدش و برخي تک قطعات و آثار قديمي‌تر خود در تهران به اجراي برنامه پرداخت و حضور دو بزرگ سينماي ايران در سالن برگزاري اين برنامه نکته حائز اهميت اين کنسرت بود که به شدت مورد استقبال حاضرين در سالن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدعلي کشاورز و علي نصيريان دومهمان ويژه کنسرت علي زندوکيلي بودند که به شکلي ويژه از سوي زندوکيلي به حضار معرفي شدند و هنردوستان حاضر در سالن به صورت ايستاده به تشويق آنها پرداختند.

اين خواننده در بخش ديگري از اين کنسرت با اشاره به برنامه ريزي هاي کاري اش براي سال جديد از انتشار چند قطعه و وموزيک ويدئو خبر داد و اعلام کرد که در تلاش است آثار جديدش را در بهترين حالت ممکن روانه بازار موسيقي کشور نمايد.

کنسرت علي زندوکيلي به همت موسسه «رنگين کمان هنر جوان» و تهيه کنندگي سپهر صاحبي برگزار شد و اين خواننده در اواخر کنسرتش از محمود شبيري مديربرنامه هايش نيز تقدير نمود.

در ادامه گزارش تصويري اين کنسرت را ملاحظه مي نمائيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا

بریتانیا از آغاز رسمی بررسی‌ها برای برنامه‌ریزی پروژه مزرعه بادی فراساحلی با پنج دهانه خروجی خبر داد که انتظار می‌رود برق صدها هزار خانه را تأمین کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بریتانیا از راه‌اندازی پروژه‌ای با هدف تولید انرژی تجدیدپذیر معادل برق‌رسانی به صدها هزار خانه خبر داد. پروژه پیشنهادی شامل توسعه مزرعه بادی فراساحلی ۳۵۳ مگاواتی گالوپر بریتانیا با بیش از ۷۹ توربین بادی است که حداکثر ارتفاع آن‌ها به ۳۹۹ متر می‌رسد و دو منطقه جداگانه بستر دریا در جنوب دریای شمال را با پوشش ۱۲۸ کیلومترمربع در بر می‌گیرد.

مزرعه بادی تقریباً در ۳۷ کیلومتری سواحل سافولک جنوبی قرار خواهد گرفت و کابل‌های زیرزمینی آن به‌طول تقریبی ۲۲ کیلومتر به ایستگاه فرعی جدیدی می‌رسد که در غرب لیتل بروملی اسکس قرار دارد. قابل‌توجه این‌که تأثیرات این پروژه بر جوامع محلی، حیات‌وحش و محیط‌زیست حداقل است.

برنامه‌ریزی برای بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا

پروژه بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا اکنون در مرحله پیش‌آزمون قرار دارد و انتظار می‌رود مرحله آزمایشی آن در اواخر تابستان سال جاری آغاز شود و ۶ ماه طول بکشد. تصمیم نهایی در مورد ایجاد آن نیز برعهده وزیر امور خارجه بریتانیا در بخش وزارت امنیت انرژی و کربن‌صفر شدن است و در تابستان ۲۰۲۵ گرفته خواهد شد. این پروژه برنامه‌ریزی شده است تا یک اتصال به شبکه در گره اتصال شبکه ملی شرقی آنگلیا، نزدیک لافورد در اسکس داشته باشد.

انتظار می‌رود مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا تا سال ۲۰۳۰ به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 747800

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت