Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین قسمت از ویژه برنامه نوروزی مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل۲از فردا (شنبه۲۸اسفند) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

پخش این مجموعه تلویزیونی۱۵قسمتی تا 13 فروردین ماه ادامه پیدا می‌کند و در طول این قسمت‌ها۳شخصیت جدید وارد محله خواهند شد.

شخصیت‌های آراز در نقش عموی عمو پورنگ با بازی اکبر عبدی، نون خیلی خور با بازی ارژنگ امیرفضلی و استاد جرزنی که استاد برفک است با بازی محمدرضا داوودنژاد به ویژه برنامه نوروزی محله گل و بلبل۲اضافه میشود و سیاوش مفیدی نیز در نقش‌های متفاوتی در محله حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق اعلام دست‌اندرکاران این مجموعه، در این برنامه، قصه به شکل دنباله‌دار در۱۵قسمت روایت خواهد شد و نقش جلوه‌های ویژه بصری به میزان قابل توجهی افزایش یافته تا برای مخاطب نوجوان جذابتر باشد.

در ویژه برنامه نوروزی محله گل و بلبل۲برای نخستین بار از دکور جدید بخش عموپورنگ و حضور کودکان رونمایی می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل 2» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش علی‌پور ساخته شده است، این مجموعه با اجرای داریوش فرضیایی و نویسندگی محمد درویش علی پور هر شب ساعت 19 از شبکه دو پخش می‌شود.

داریوش فرضیایی،‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی‌ها، امیر نوری، ملیکا شریفی‌نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، ‌امیر سهیلی، جواد انصافی، آرش میراحمدی، مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان برزین، صدرا محرمی، آرشیدا سادات سید پور، ارمیا خندان و ... بازیگران سریال «محله گل و بلبل 2» هستند.

همچنین فروزان بهرام‌پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی عروسک گردان‌های این مجموعه هستند و شوکت حجت، سامان مظلومی و نازنین حقیری نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک‌های یاور، داور و باور را به عهده دارند.

تصویربرداری قسمت‌های نوروزی «محله گل و بلبل 2» در لوکیشن‌های این سریال همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد/ رونمایی از تیزر «عروسک‌خونه»

۲۲ گروه تئاتر در دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون و در مجموعه برنامه «عروسک‌خونه» با هم به رقابت می‌پردازند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، ۲۲ گروه تئاتر از سراسر کشور به عنوان منتخبان دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون در مجموعه برنامه «عروسک‌خونه» از کانال نهال شبکه کودک با هم به رقابت می‌پردازند.

به روال سال گذشته مجموعه تلویزیونی «عروسک‌خونه» به تهیه‌کنندگی علی خواجه، کارگردانی عطیه ایزدخواه و با حضور مریم کاظمی و فاطمه امینی میزبان این رقابت است. مخاطبان می‌توانند برای رای دادن به این تئاتر‌ها بعد از پخش هر قسمت با مراجعه به سکوی تعاملی «شاد» به گروه مورد نظر خود رای بدهند.

مجموعه «عروسک‌خونه» هر شب به جز شب‌های قدر ساعت ۱۷ از کانال نهال شبکه کودک پخش می‌شود و زمان بازپخش این مجموعه نمایشی ساعت ۲۲ است.

اسامی تئاتر‌ها به ترتیب پخش برنامه بدین شرح است:
۱. کی بود کی بود من نبودم
۲. هاجر عروسی داره
۳. کفشدوزک بداخلاق
۴. خورشید خانم کجایی
۵. مترسک و آدم برفی
۶. مورچه‌های بامزه (۲)
۷. دو دریچه
۸. خانواده من (قهر و آشتی)
۹. بی‌بی نبات و قندک
۱۰. راز پیشونی سفید
۱۱. خرگوشک و رودخانه
۱۲. آش شله قلمکار
۱۳. کوچولو و هپلی‌ها
۱۴. کی از همه پر زورتره
۱۵. سرزمین شادی‌ها
۱۶. دروغ دروغ میاره
۱۷. رنگ مهربانی
۱۸. شازده کوچولو
۱۹. پهلوون کچل
۲۰. امانت فروشی آمیرزا
۲۱. جادوی مهربانی
۲۲. آدم‌های بافرهنگ

مجموعه «عروسک‌خونه» به همت مرکز سیمرغ صدا و سیما تولید شده‌است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره نوروزی برج آزادی برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوروزی برج آزادی
  • ویژه برنامه‌های مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد برای نوروز و ماه رمضان
  • صدور کارت گردشگری با مزایای تخفیف ویژه در اراضی عباس‌آباد
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران
  • تدارک مرکز پویانمایی صبا برای نوروز
  • ویژه‌برنامه ادبی «بهار آینه» از شبکه کتاب پخش می‌شود
  • صدای شاعران آیینی در شبکه کتاب
  • جزییات برگزاری یک کنسرت ویژه نوروزی در سن پترزبورگ
  • رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد/ رونمایی از تیزر «عروسک‌خونه»