Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛برنامه تلویزیونی «گپ کوک» با دعوت از خوانندگان معروف و سایر چهره‌های شناخته شده‌ای که عرصه خوانندگی را تجربه کرده‌اند، با گونه‌های مختلف موسیقی اعم از سنتی، پاپ، محلی و تلفیقی همراه خواهد شد.همچنین این برنامه تلویزیونی اجرای زنده این هنرمندان را به همراه گپ و گفت با خوانندگان و عوامل موسیقی، بخش نمایشی طنز و مسابقه حافظه که همگی در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی برگزار می‌شود، دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«گپ کوک» که پیش از این با نام شب کوک و پیش از محرم 95 با عنوان آوانو معرفی شده بود، به کارگردانی و اجرای باربد بابایی و تهبه کنندگی هادی دمیرچی بزودی به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران

به گزارش «تابناک»، امیرعلی ابوالفتح در روزنامه همشهری نوشت: به‌دنبال بازتاب گسترده عملیات «وعده صادق» در سطح جهانی، گمانه‌زنی‌ها درباره پاسخ احتمالی تل‌آویو به این عملیات در شرایطی ادامه دارد که سناریوهای مطرح در این زمینه را باید از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار داد. نکته اینجاست که نتانیاهو و اعضای کابینه افراطی و دست‌‌راستی او، همواره به‌دنبال مواجهه مستقیم با ایران بوده‌اند؛ کمااینکه پیش‌از عملیات «طوفان‌الاقصی» نیز در مقاطع مختلف بر طبل رویارویی با جمهوری‌اسلامی می‌کوبیدند. این گروه معتقدند که در قبال عملیات «وعده صادق» ایران باید واکنشی سخت نشان داد؛ واکنشی که جنبه بازدارنده داشته باشد و معادله مواجهه با ایران را تغییر دهد. اگرچه نتانیاهو در این زمینه با محدودیت‌ها و دشواری‌های مختلفی مواجه است، اما این رویکرد، حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، حمله به اهداف نظامی در تهران، هدف قرار دادن زیرساخت‌ها، به‌ویژه در حوزه پالایشگاه‌ها و... را به‌عنوان سناریوهای خود به‌منظور پاسخ به ایران مطرح می‌کند؛ سناریوهایی که تلاش برای تحقق آن هزینه‌های بسیاری برای تل‌آویو به‌همراه خواهد داشت. دراین میان، نکته اینجاست که با وجود اینکه تندروها در تل‌آویو تلاش می‌کنند اینگونه القا کنند که به‌صورت مستقل تصمیم‌گیری می‌کنند و به متحدان خود گوش نمی‌دهند، اما واقعیت‌های میدانی به‌شدت از وابستگی آنان به هم‌پیمانان خود، به‌ویژه آمریکایی‌ها حکایت دارد؛ موضوعی که اجرای سناریوهای مقابله‌ای آنها در قبال تهران را با محدودیت‌های عدید‌ه‌ای مواجه کرده‌است. بنابراین به‌نظر می‌رسد گروه نخست دراین زمینه دست بالا را ندارند.

در چنین شرایطی سناریوی دوم، انجام اقدام‌هایی است که به جنگ تمام‌عیار منجر نشود و به‌مراتب محدودتر و کوچک‌تر از سناریوی نخست باشد. حمله به اهدافی در خارج از ایران و به‌ویژه هدف قرار دادن آنچه به‌عنوان «دارایی‌های سپاه خارج از ایران» عنوان می‌کنند، ازجمله گمانه‌زنی‌های مطرح دراین زمینه است. حمله به اهدافی در عراق و سوریه یا «حمله محدود» در داخل مرزهای ایران، آن ‌هم بدون تلفات و به‌گونه‌ای که منجر به جنگ و درگیری گسترده با ایران نشود، ازجمله فرضیه‌های مطرح در سناریوی دوم است. «حمله سایبری» و «اقدام خرابکارانه در داخل ایران» از دیگر گمانه‌زنی‌های مطرح به‌شمار می‌رود. در مجموع معتقدم با گذشت زمان و افزایش فشارهای آمریکا و دولت‌های اروپایی به تل‌آویو برای دامن نزدن به تنش‌ها در منطقه، تصمیم‌سازان اسرائیلی بیش از هر چیز به گزینه‌ای محدود و بدون تلفات می‌اندیشند تا تهران را وادار به پاسخ متقابل نکنند.

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما