Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده نهاوند در مجلس به‌منظور جذب اعتبار و حمایت از طرح‌های شهرستان نهاوند با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به‌منظور جذب اعتبار و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد برکت با مخبر دزفولی رئیس این نهاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار بهرام نیا موافقت و تأمین اعتبار جهت بهسازی چهار روستای محروم در منطقه خزل شرقی با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مسکن را اخذ کرد.

همچنین رئیس این نهاد با احداث دو مدرسه جدید که پس از نیازسنجی و کارشناسی در محلی که نماینده پس از اخذ نظر مسئولان شهرستان اعلام می‌کند، موافقت کرد.

*** همچنین پیرو پیگیری‌های قبلی نماینده نهاوند در مجلس، عملیات ساخت مدرسهٔ ۴ کلاسه امام صادق (ع) توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس، حمیدوند فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در روستای کهریز سلیم منطقهٔ خزل آغاز شد.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر و زیربنای ۵۰۰ متر ساخته می‌شود؛ که اعتبار ساخت این پروژه ۷۵۰ میلیون تومان است که توسط بنیاد برکت تقبل شده است.

این پروژهٔ آموزشی مهرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این مراسم توسط مجری طرح (نوسازی مدارس استان همدان) قول مساعد داده شد که انشا الله در ابتدای سال تحصیلی آینده دانش آموزان روستای کهریز در آموزشگاه جدید به تحصیل مشغول شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی