Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سرتیپ ارتش سوریه با بیان اینکه، حمله رژیم صهیونیستی به حومه حمص هیچ یک از اهداف متجاوزان را محقق نکرد، از دلایلی که سبب دست زدن صهیونیست‌ها به این حمله به ویژه در شرایط فعلی شد، پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، «محمد عباس» سرتیپ ارتش سوریهدرباره واکنش قاطع ارتش سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی که با سرنگونی جنگنده رژیم و تاکید رسانه‌های دشمن مبنی بر این‌که تل‌آویو خواهان تنش با دمشق در روزهای آتی نیست، به خبرنگار تسنیم گفت : رژیم صهیونیستی از طریق ارتش‌های جایگزینی که به سوی ما ارسال می‌کند، همچنان با سوریه می‌جنگد و سوریه هم همچنان به تجاوزات این رژیم پاسخ می‌دهد، در نتیجه حجم شکست‌های گروه‌های تروریستی در خاک سوریه، در مقابل رژیم صهیونیستی هیچ راهی نمانده جز اینکه با جنگنده‌ها و شاید با ناوگان دریایی‌اش حمله کند، همان کاری که آمریکا انجام داد و سوریه را به جنگ تهدید کرد یا زمانی که نیروهای ارتش را در «جبل الثرده» دیرالزور طی ماه‌های اخیر هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : امروز سوریه و ارتش آن مقابله با تروریسم را تشدید کرده‌اند،‌ امروز ما گزینه‌ها و برگ‌های برنده زیادی در اختیار داریم که تا کنون استفاده نکرده‌ ایم، سوریه توانمندی‌ها و امکانات رزمی زیادی دارد و امروز توانست درسی به رژیم صهیونیستی بدهد که برایش غافلگیرکننده بوده است،‌ولی اعتقادی ندارم که این رژیم درس عبرت خواهد گرفت، زیرا حجم غرور این رژیم اجازه عبرت‌انگیزی به آن نمی‌دهد.

وی افزود : ارتش سوریه امروز با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مقابله کردند و یکی از آنها را که قصد حمله به یک منطقه نظامی در حومه حمص در نزدیکی تدمر را داشت،‌سرنگون کرد، من تاکید می‌کنم که هیچ یک از اهداف رژیم محقق نشده و جنگنده‌های این رژیم مناطق کاملا خالی را هدف قرار دادند.

سرتیپ عباس خاطر نشان کرد : مقابله با این تجاوزگری تاکید می‌کند که سوریه توان بازدارنده و بازداشتن رژیم صهیونیستی و مهار آن را دارد و مقاومت ملی و نیروهای مسلح سوریه و دوستان و همپیمانان ما همگی قادر به دفع این تجاوزات هستند.

وی درباره دلایلی که رژیم صهیونیستی را برای هدف قرار دادن سوریه به ویژه حومه تدمر وادار کرد،‌به تسنیم گفت : تدمر بخشی از طرح آمریکا برای آغاز پروژه تجزیه سوریه و منطقه است، تدمر یکی از مسیرهای اصلی است که نیروهای سوریه در آن پیشروی کرده و موفق بوده‌اند،‌ در عین حال آمریکا نتوانسته است به هیچ یک از اهداف خود در تدمر دست یابد و حسرت این کشور را به دنبال داشته است،در حالی که بر این منطقه برای نفوذ و سیطره در شمال و شرق و جنوب شرقی سوریه حساب باز کرده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد : امروز آمریکا می‌خواهد به همپیمانان و مزدورانش که متحمل ضربات پیاپی در سوریه شده‌اند، اثبات کند که آمریکا و اسرائیل در کنارشان هستند، معتقدم آنها کاملا شکست خورده و این نکته را درک کرده‌اند که سوریه مصمم به مبارزه با تروریسم و رهایی از آن و مقابله با کسانی است که در کنار تروریسم و حامی آن هستند.
انتهای پیام/

R36355/P36461/S8,90,94/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها