Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید حساس‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش قدس آنلاین، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 14:30 امروز (جمعه) به وقت تهران، در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) واقع در نیون سوئیس برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه‌کشی صورت‌گرفته تیم‌ها در این مرحله به شرح زیر به مصاف هم می‌روند:

* اتلتیکو مادرید اسپانیا - لسترسیتی انگلیس

* بورسیا دورتموند آلمان - موناکوی فرانسه

* بایرن‌ مونیخ آلمان - رئال‌ مادرید اسپانیا

* یوونتوس ایتالیا - بارسلونای اسپانیا

* تیم‌های اول میزبان بازی‌های رفت هستند.

بازی‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ‌های 11 و 12 آوریل (22 و 23 فروردین 96) و بازی‌های برگشت هم در تاریخ‌های 18 و 19 آوریل (29 و 30 فروردین 96) برگزار خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در شرایطی میهمان رئال در برنابئو است که باید برنده شود تا شانس قهرمانی در لالیگا را داشته باشد. 

بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال دارد و اگر امشب ببرد، فاصله امتیازی در 6 بازی باقی‌مانده به 5 کاهش خواهد یافت. حتی تساوی هم برای رئال نتیجه خوبی است و این تیم را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند. شرایط روحی دو تیم نیز قابل قیاس نیست. رئال بعد از حذف سیتی روی ابرهاست و بارسا در پی شکست از پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان اوضاع خوبی ندارد.

سرخیو بوسکتس که بامداد امروز در برتری 1-3 اینتر میامی برابر نشویل یکی از گل‌های تیم را زد، در مورد ال‌کلاسیکو گفت: «متاسفم چون بارسا می‌توانست در شرایط بهتری به این بازی برسد. بعد از پیروزی در بازی رفت برابر پی اس جی من نیز مثل همه هواداران بسیار خوشحال بودم و برای فینال رویاپردازی می‌کردیم ولی نتیجه بازی برگشت تاسف‌بار بود. ده نفره شدن برابر تیمی مثل پی اس جی بدترین اتفاق بود و به‌خصوص در لیگ قهرمانان چنین اشتباهاتی را نمی‌بخشند. فوتبال همین است.»

بوسکتس ادامه داد: «حالا به ال‌کلاسیکو رسیده‌ایم و امیدوارم بارسا برنده شود و بتواند دوباره شانس قهرمانی در لالیگا داشته باشد. بارسا باید برنده شود و فاصله را کم کند. در غیر این صورت دیگر غیرممکن است به رئال برسیم. آرزو می‌کنم بچه‌ها امشب رئال را ببرند.»

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند