Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@00:34:10 GMT

جایگاه مربی ایرانی در ایران به نازل ترین حد خود رسیده

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۶۸۴۸۳

جایگاه مربی ایرانی در ایران به نازل ترین حد خود رسیده

به گزارش وانانیوز، مجید جلالی درباره کنار گذاشته شدن دستیاران ایرانی کارلوس کی روش اظهار داشت: «به نظر من در این اتفاق بیشتر از همه خود ما مربیان ایرانی مقصر هستیم. منظور از خودمان همه می شود؛ حتی خود من. ما در گذشته اشتباهات زیادی داشته ایم و این اتفاق هم محصول همان اشتباهات است. ما با دست خودمان جایگاه مربی را در ایران تخریب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»وی افزود: «شما در نظر بگیرید که اگر نمونه این اتفاق در جمعه هنری و یا رسانه ای رخ داده بود همه افراد واکنش هماهنگی نشان می دادند اما اینجا موضوع متفاوت است. ما اینجا چه کرده ایم؟»سرمربی پیکان در ادامه بیان داشت: «هر جا صحبت کردیم به تخریب یکدیگر پرداختیم؛ غافل از اینکه تخریب یک نفر در واقع تخریب جایگاه مربی است. متاسفانه جایگاه مربی ایرانی در ایران به نازل ترین حد خود رسیده است. من یادم هست که 13، 14 قبل که می خواستیم کانون مربیان را پایه ریزی کنیم جلساتی را تحت عنوان تالار گفتگوی مربیان ایران تشکیل دادیم و از مربیان خواستیم در این نشست ها حاضر شوند و اگر هم اختلاف نظری است آنجا مطرح کنند اما به رغم تلاش هایی که انجام دادم مربیان نیامدند و حمایت لازم نشد!»جلالی گفت: «دوست ندارم درباره کی روش و تیم ملی حرفی بزنم و به موضوع اخیر به صورت موردی ورود کنم، چون درباره برخی مسایل خیلی وقت است که دلسرد شده ام و دلیل کناره گیری ام از کانون مربیان هم همین بود. ما خودمان را در جایگاهی قرار داده ایم که دیگر نمی توانیم از خودمان دفاع کنیم و به همین دلیل هر کسی به راحتی می تواند به مربی ایرانی حمله کند.»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۶۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب آغل گوسفندان در زیستگاه یوزپلنگ ایرانی

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تخریب آغل مرتع تلخاب در محدوده پارک ملی توران زیستگاه یوزآسیایی صورت گرفت.

علی اکبر قربانلو رئیس پارک ملی توران شاهرود در این باره به خبرنگار مهر، می‌گوید: این آغل از دامدار خریداری شده بود و زمستان گذشته به دلیل نبود مرتع جایگزین به دامدار مذکور مهلت فصل زمستان داده شده بود تا دام خود را از محدوده زیست یوز تخلیه کند. در نهایت تخریب این آغل امروز انجام شد تا نگرانی دوستداران محیط زیست از بابت درگیری سگ‌های گله و یوزها برطرف شود.

کد خبر 6084753

دیگر خبرها

  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • تخریب آغل گوسفندان در زیستگاه یوزپلنگ ایرانی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • نصیرزاده: فیلم اتفاقات فرودگاه را برای مربیان خارجی فرستادند و آنها را نگران کردند