Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:39:47 GMT

طرح امداد نوروزی اورزانس115 شهرستان گالیکش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۰۶۱۴

طرح امداد نوروزی اورزانس115 شهرستان گالیکش آغاز شد

کیومرث یحیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح، ایستگاه های سلامت نوروزی با 5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، در محورهای مهم این شهرستان مستقر شده و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی هستند.
وی افزود: در سه راهی روستای تراجیق مقابل هلال احمر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 9 تخت بیمار و تجهیزات مربوطه و 2 کارشناس فوریت های پزشکی و نیز یک دستگاه آمبولانس مستقر شده است که شهرستان های شرق گلستان شامل آزادشهر، رامیان، گنبد مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه را تحت پوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یحیایی یادآور شد: در صورت بروز حادثه احتمالی جمعی در شهرستان های شرق گلستان، اتوبوس آمبولانس برای انتقال حادثه دیدگان به نزدیکترین بیمارستان به محل حادثه اعزام می شود.
وی افزود: در چهار نقطه دیگر شامل تنگراه، مقابل مرکز درمانی، روستای آقمیش مقابل درمانگاه، ورودی غرب شهر گالیکش مقابل پارک نیل کوه و نیز مقابل مرکز شبانه روزی شبکه بهداشت شهر گالیکش، آمبولانس ها و عوامل امدادی اورژانس 115 مستقر شده اند.
وی افزود: در اجرای طرح امداد نوروزی ،عوامل اورژانس 115 شهرستان گالیکش در طول بیش از 60 کیلومتر مسیر جاده بین االمللی این شهرستان تا تونل جنگل گلستان، به مسافرین نوروز حادثه دیده احتمالی و شهروندان منطقه خدمات دهی می کنند.
وی افزود: در سیزدهم فروردین (روز طبیعت) یک دستگاه آمبولانس نیز با 2 کارشناس در مسیر پارک جنگلی مسیر فارسیان فرنگ حضور فعال خواهد داشت.
یحیایی ساعات کاری فعال این ایستگاه ها را از ساعت 8 صبج الی 20 عصر هر روز تا پایان 13 فروردین 96 اعلام کرد.
شهرستان گالیکش با بیش از 60 هزار نفر در شرق گلستان و در مسیر جاده بین المللی تهران - مشهد واقع است و اورژانس 115این شهرستان در طرح نوروز 95، تعداد 249 ماموریت انجام داد و 283 نفر نیز با مراجعه به ایستگاه اورژانس 115 مستقر در تنگراه و 56 بیمار نیز در اتوبوس آمبولانس به صورت سرپایی مداوا شدند.
7481/1860
خبرنگار: یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم