Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن حسینی نوده معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اعلام اعزام کاروانی متشکل از پنج دستگاه اتوبوس از زائران بسیجی هیئت فاطمیون اظهار داشت: این کاروان به صورت خانوادگی و متشکل از 215 نفراز بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج فاطمیون حوزه یک شهید ابراهیمی بود که با حضور ذاکر اهل بیت(ع) حاج مهدی سلحشور، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی نوده اظهارداشت: اجرای مراسم تحویل سال نو در جوار یادمان های شهدا و دیگر برنامه های معنوی، از جمله برنامه ریزی های این کاروان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اعزام های ناحیه تا هشتم فروردین ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: از 16 اسفند 95 تا امروز 24 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده است که بیشترین اعزام ها مربوط به 16 دستگاه اتوبوس از بسیجیان هیئت های فاطمیون و محبین اهل بیت(ع) حوزه شهید ابراهیمی می باشد.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل هلال‌احمر فارس گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌ و بلوچستان، ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس برای امدادرسانی به این استان اعزام شدند.
حسین درویشی افزود: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب ، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند.
وی افزود: این افراد با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌ دار ، کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی شامل موتور پمپ آب ، اسکان و تغذیه اضطراری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده