Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
فینال سومین دوره رقابت‌های ناین انفرادی قهرمانی کشور زیر ۱۸ سال برگزار شد و روزبه کرد زنگنه از استان خوزستان با پیروزی مقابل شروین امیدوار به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بولينگ، بيليارد و بولس،مسابقات انفرادی و تیمی قهرمانی کشور رشته ناین بال به مناسبت دهه فجر در بخش آقایان رده سنی زیر 18 سال برای سومین بار با حضور ۴۶ شرکت‌کننده از استان‌های خوزستان، بوشهر، البرز، فارس، اصفهان، خراسان و هرمزگان 19 الی 23 اسفند در 4 گروه 4 تیمی در خانه بیلیارد آبادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیمی بازی فینال بین تیم‌های شیراز و آبادان الف به قضاوت بابک اگرش انجام شد که در پایان تیم شیراز مقام اول، تیم آبادان الف مقام دوم و تیم‌های اصفهان ب و آبادان ج مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش انفرادی نیز بازی فینال بین روزبه کرد زنگنه و شروین امیدوار به قضاوت خانم سارا مقصودی انجام شد. در پایان روزبه کرد زنگنه از خوزستان موفق شد با نتیجه 6 بر 5 بر حریف خود غلبه کرده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد. پس از او شروین امیدوار از شیراز مقام دوم شد و امیررضا شیخی از اصفهان و سینا صفرپور از شیراز مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه به مقام پنجم دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین دیدار خود در قهرمان آسیا و اقیانوسیه برابر  هند به میدان رفت و به پیروزی رسید.

تیم ایران در این مسابقه هند را با نتیجه ۱۴ بر ۲  شکست داد. به این ترتیب به مقام پنجم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

تیم جوانان ایران در این رقابت‌ها پنج مسابقه انجام داد که مقابل ازبکستان و تایلند شکست خورد اما برابر مالزی، کویت و هند به پیروزی رسید.

در نهایت هم با کسب رتبه پنجم و یک ‌پله صعود نسبت به دور قبل به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس