Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:17:02 GMT

پنجمین عصر یخبندان در عید نوروز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۲۶۳۰

پنجمین عصر یخبندان در عید نوروز

نوروز امسال، شبکه پویا با ۱۴ انیمیشنی که برای اولین بار به نمایش در خواهند آمد میهمان کودکان ایرانی خواهد بود. عصر یخبندان پنج از جمله این فیلمهای سینمایی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگیباشگاه خبرنگاران پویا، نوروز امسال کودکان ایرانی می‌توانندهر شبراس ساعت بیست به تماشای یک انیمیشن بلند سینمایی بنشینند و راس ساعت بیست و دو و سی یک سینمایی رئال در ژانر کودک را تماشا کنند که از این میان چهارده انیمیشن سینمایی برای اولین بار در شبکه کودک سیما دوبله شده و تقدیم کودکان ایرانی می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست انیمیشن های سینمایی جدید ایام نوروز پخش در ساعت بیست به شرح زیر است :
عصر یخبندان پنج، لک لک ها، پرندگان عصبانی، کتاب جنگل، بره ناقلا، غول های پاکتی، رالف خرابکار، پت و مت، گوسفندها و گرگ ها(بره ناقلا) ، ترانه دریا، پاندای کونگ فو کار سه، رابینسون کروزو، در جستجوی دوری و خرگوشهای فضایی
همچنین انیمیشن های سینمایی بلند در جستجوی نمو، هوآ مولان، شاهزاده روم، قلب خورشید، اژدهای پیت و داستان سامرا نیز در همین ساعت تقدیم کودکان ایرانی خواهند شد.

فهرست سینمایی های رئال شبکه کودک ایام نوروز پخش در ساعت بیست و دو و سی نیز به شرح زیر است:
مریم و میتیل، کلاه قرمزی و بچه ننه، هوگو، چارلی و کارخانه شکلات سازی، دزد عروسکها، الینا، بچه نشو، البرت دوست نامرئی من، ماهرخ، رازفانوس ، مدرسه پیرمردها، پرستارممنوع، همبازی، تنهای تنهای تنها، زمین بازی، تنها در خانه یک، تعطیلات دوست داشتنی یک، تعطیلات دوست داشتنی دو و سین مثل سبزه

گفتنی است این دو باکس پخش برنامه که از تاریخ 24 اسفند ماه همزمان با تعطیلی مدارس ابتدایی باز شده تا روز سیزدهم اسفند ماه هر شب راس ساعت بیست با پویانمایی های جذاب و راس ساعت بیست و دو و سی با سینمایی های رئال میهمان کودکان و خانواده های ایرانی خواهند بود.

انتهای پیام/

R1427/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ خانم ناظمی معلم کلاس اول ابتدایی ست که به کودکان کار در منزل خود بعد از پایان ساعت کاری خود تدریس می‌کند.
او در هفته سه بار با خودروی شخصی خود به مناطق مختلف شهر می‌رود و کودکان کار دختر و پسر را که قبلا شناسایی کرده درمنزل خود به مدت دو ساعت آموزش درس فارسی و ریاضی ارائه می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


علاوه بر این برنامه‌های فوق العاده همچون کتابخوانی کاردستی شعرخوانی و. هم برای این کودکان در نظر گرفته است.
او در سه سال گذشته موفق شده با ارائه تعلیم به بچه‌های کار، مشکلات تحصیلی ۱۰۰ نفر از این کودکان کار را برطرف کند و به چرخه تحصیل بازگرداند.
وی در حال حاضر حدود ۷۰ نفر از بچه‌های کار را زیر نظر آموزش خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد