Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:08:06 GMT

خودروهای حامل بار قاچاق در استان مرکزی توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۲۹۵۷

خودروهای حامل بار قاچاق در استان مرکزی توقیف شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تفرش گفت: ۳ خودروی سواری با بار کالای قاچاق روز گذشته در شهر تفرش توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محمدعقیل سلگی با اشاره به توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در تفرش اظهار داشت: پلیس شهرستان در تحقیقاتی از انتقال کالاهای قاچاق با خودروی سواری به شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برنامه‌ریزی انجام شده، سرانجام سه دستگاه خودروی سواری که اقدام به انتقال لوازم خانگی قاچاق می‌کردند، در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و توقیف شدند.

سلگی خاطرنشان کرد: در این عملیات 3نفر دستگیر و تعداد یک دستگاه ماشین لباسشویی، 2 دستگاه کولرگازی، 4 دستگاه ماشین ظرف شویی و 3 دستگاه جاروبرقی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تفرش با اشاره به ارجاع پرونده دستگیر شدگان به دستگاه قضایی بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا با توجه به تبعات سوء خرید کالای قاچاق در جامعه، شهروندان فرهنگ خرید کالای ایرانی را در خانواده ها بسط دهند و در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا، هرگونه اخبار و اطلاعات را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

رد رشوه یک میلیونی توسط کارکنان پلیس زرندیه

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رد رشوه یک میلیون ریالی،ماموران کلانتری 14 فرماندهی انتظامی شهرستان زرندیه خبر داد.

سرهنگ مجید مهرانفر با اشاره به رد رشوه توسط کارکنان کلانتری 14 زرندیه اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان زرندیه به سراکیپی استوار دوم علی سالمی و سرباز وظیفه مجتبی جوان بخت در هنگام گشت‌زنی، در سطح این شهرستان با مشاهده یک نفر از اتباع بیگانه، اقدام به بررسی مدارک هویتی و اقامتی او می‌کنند که پس از بررسی های صورت گرفته مشخص می‌شود که این فرد فاقد مدارک معتبر قانونی جهت اقامت در کشور است.

وی افزود: در ادامه این ماموریت، هنگامی که ماموران قصد انتقال متهم را به یگان انتظامی داشتند، او برای رهایی از قانون، پیشنهاد رشوه یک میلیون ریالی می‌کندکه در این هنگام ماموران وظیفه‌شناس با صحت عمل، موضوع را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده می‌کنند.

مردم در خرید و فروش اینترنتی خودرو مراقب باشند

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست بعد از ثبت تبلیغ خودروی خود در سایت‌ها و برنامه‌های موبایلی مرتبط با نیازمندی و خرید و فروش کالا، در مواجهه با افراد ناشناس مراقبت باشند.

سرهنگ سیدنورالدین حسینیبا اشاره به ضرورت مراقبت در هنگام خرید و فروش اینترنتی خودرو اظهار داشت:‌ با ثبت درخواست شهروندان برای فروش کالا و به ویژه خودرو در سایت‌های اینترنتی و برنامه‌های موبایلی مرتبط با نیازمندی‌ها و خرید و فروش کالا، برخی افراد بزهکار با رصد این تبلیغات برنامه‌ریزی‌هایی گسترده‌ای را برای کلاهبرداری از شهروندان آغاز می‌کنند.

وی افزود:‌ در برخی پروندهها، این افراد هنگامی که شخصی تبلیغ خودروی خود را بارگذاری می‌کندبا او تماس گرفته و با ارائه چک سرقتی اقدام به معامله می‌کنند و اگر فروشنده قصد وصول چک یا استعلام آن را داشتدر فرصتی مناسببا خودرو متواری می‌شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: در هنگام این گونه خرید و فروشها به هیچ وجه مالکان خودرو،‌ سوئیچ وسیله نقلیه خود را تا اطمینان از قطعی شدن خرید، در اختیار فرد خریدار قرار نداده و او را تنها در وسیله نقلیه خود رها نسازند.

محموله تلفن‌های همراه قاچاق در ساوه کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در عملیات پلیس ساوه یک دستگاه خودروی سواری متوقف و 27 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 140 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ پرویز اسدی با اشاره به کشف این محموله قاچاق موبایل قاچاق اظهار داشت: روز گذشته ماموران کلانتری 12 شهرستان ساوه در حین گشت‌زنی در سطح این شهرستان یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود:در اقدام ماموران پلیس خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن 27 دستگاه گوشی قاچاق به ارزش 140 میلیون ریال کشف و راننده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار