Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت‌الله نجاری، معاون اداری مالی فرمانداری شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم ویژه نوروز، ستاد نوروزی و کمیته‌های دهگانه از مدتی پیش، از سوی فرمانداری این شهرستان تشکیل و آغاز به‌کار کردند.
وی ادامه داد: این کمیته‌ها شامل کمیته حمل و نقل، امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی، نیروی انتظامی، هماهنگی امور بهیاری‌ها، خدمات اسکان و رفاه، راه و شهرسازی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، برنامه‌ریزی و آمار، اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداری مالی فرمانداری زاهدان بیان کرد: اولین مراسم نوروزگاه در کل کشور برای سال 96، در زاهدان برگزار شد، که بجای آتش‌بازی، شب چهارشنبه آخر سال، مراسم جشن آیینی سنتی همراه با موسیقی محلی و نمایش صنایع دستی برگزار شد.
وی اظهار کرد: روز چهارشنبه نیز جشنواره هفت‌سین در بوستان فرهنگیان زاهدان برگزار شد که در آن شرکت‌کنندگان سفره‌های هفت‌سین مختلفی چیدند و به بهترین سفره‌های هفت‌سین جوایزی اهدا شد.
نجاری با بیان اینکه در ستاد اسکان نیز 17 مدرسه و مجتمع آموزشی آماده اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی شده است، افزود: در ورودی‌های استان هم سیاه‌چادرهایی نصب شده است که از مهمانان نوروزی استقبال می‌کنند.
وی بیان کرد: در سطح شهر هم از یکم فروردین به بعد، هر روز جشن‌های نوروزی برگزار می‌شود. همچنین دو نقطه اصلی فرهنگسرای انقلاب و فرهنگسرای وحدت هم برای اجرای جشن‌های نوروزی همراه با موسیقی محلی و نمایش صنایع دستی در نظر گرفته شده است.
معاون اداری مالی فرمانداری زاهدان با اشاره به اینکه استقرار پایگاه‌های امدادی در نقاط مختلف، تجهیز راهدارخانه‌ها و نصب المان‌ها از دیگر اقدامات ستاد نوروزی در استان است، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد نوروزی به شماره 33212336 نیز در ایام نوروزی آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مسافران و شهروندان خواهد بود.
وی بیان کرد: اجرای کارنوال شترسواری در لحظه تحویل سال، به‌صورت نمادین و همراه با موسیقی محلی در سطح خیابان‌های زاهدان نیز در دستور کار قرار دارد.
نجاری در پایان افزود: با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، حلول سال نو را که هنگامه تجلی مواهب الهی در طبیعت است را صمیمانه خدمت هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها تبریک و تهنیت می‌گوییم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند