Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش از جوانان متعهد و متخصص نسل سوم و نیروهای تحولگرای نسل دوم ، برای ثبت نام در انتخابات شوراها دعوت کرد.

متن اطلاعیه شماره 1 مهرداد بذرپاش به مناسبت آغاز نام نویسی از نامزدان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

همگان می‌دانیم که شهر و روستا موجودی زنده است که امروز این پیکره زنده بیش از پیش به امید، نشاط، همدلی، مهربانی، برنامه ریزی علمی و نوسازی نیاز دارد که این مهم جز با نگاهی تحول گرایانه جهت کارآمدسازی نظام مدیریت شهری محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران جوان و جوانان ایران چشم در راه یکدیگرند و اکنون زمان آن فرارسیده تا جوان سازی ساختار مدیریت شهرها و روستاها با بهره مندی از افکار، برنامه ها و نیروی علمی و متخصص جوان انقلابی در دستور کار قرار گیرد.

امروز فضا مهیاست تا نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که قاطبه ی آنان را جوانان با نشاط، پرانگیزه، توانمند، تحصیلکرده و متخصص تشکیل می دهند در قالب شبکه ای نظام مند به کارآمدی، سالم سازی، رشد و پیشرفت مدیریت شهرها و روستاهای ایران عزیز اقدام نمایند.

لذا از تمام نیروهای نسل سوم انقلاب و نیروهای تحولخواه نسل دوم انقلاب که به لزوم تحول و کارآمدی در عرصه مدیریت باور دارند دعوت می‌شود ضمن نام نویسی در انتخابات شوراها، از طریق شماره ارتباطی ذیل در شبکه های اجتماعی نسبت به معرفی، ارسال نظرات، پیشنهادها و برنامه های خود و افراد صلاحیت دار اقدام نمایند.

شماره ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی : 09101111405

برنامه های تکمیلی به زودی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

مهرداد بذرپاش

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص، بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، دبیرخانه جایزه کتاب سال از ناشران، پژوهشگران، محققان، مولفان، مترجمان و مصححان دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی ketabsal.ketab.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند.

کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۲ منتشر شده باشند. همچنین کتاب‌های ارسالی نباید کمک درسی و عکس‌برداری‌شده باشند.

لازم به ذکر است، کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و و همه کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان به دلیل هم پوشانی با «جایزه جلال آل احمد»، «جشنواره بین‌المللی شعر فجر» و «جایزه ملی کودک و نوجوان» در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

براساس این فراخوان، فقط کتاب‌هایی در جایزه کتاب سال داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای این جایزه تکمیل کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. کتاب‌های دریافت شده بازگردانده نخواهد شد. 

متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ آثار خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول، دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران (کدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵) ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۲۷۱ تا ۲۷۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد