Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@18:00:08 GMT

حمایت اهالی شاهدشهر از محیط زیست شهرشان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۴۸۴۸

حمایت اهالی شاهدشهر از محیط زیست شهرشان+تصاویر

مردم فرهنگ دوست و اجتماعی شاهد شهر شهریار همزمان با فرارسیدن فصل بهار و تولد دوباره طبیعت در حرکتی نمادین، اقدام به جمع آوری زباله های این شهر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی راه مبین، مردم فرهنگ دوست و اجتماعی شاهد شهر شهریار همزمان با فرارسیدن فصل بهار و تولد دوباره طبیعت در حرکتی نمادین، اقدام به جمع آوری زباله های این شهر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اقدام فرهنگی، جمعی از مسئولان، بسیجیان، ورزشکاران، هنردوستان و مردم شاهد شهر شرکت داشته و با حضور خود در این کمپین مردمی نشان دادند زیبایی و پاکیزگی شهرشان برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

این اقدام فرهنگی-اجتماعی از چندین روز گذشته به صورت یک کمپین مردمی و کاملا خودجوش آغاز و با حضور دوستداران طبیعت و محیط زیست به صورت عملی اجرا شد.

گفتنی است شاهد شهر یکی از شهرهای شهرستان شهریار بوده که گردشگران و مسافران زیادی در ایام نوروز این شهر را به عنوان محلی مناسب برای استراحت و تفریح خود حین سفر انتخاب می کنند، به همین جهت زیبایی و پاکیزگی این شهر در آستانه سال جدید امری ضروری به نظر می رسد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک