Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:16:59 GMT

حسن بیگی مغلوب نماینده فرانسه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۵۰۷۷

حسن بیگی مغلوب نماینده فرانسه شد

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز رقابت ها در وزن منفی 75 کیلوگرم ابراهیم حسن بیگی دومین نماینده کشورمان به مصاف داستونمک اوتابولوف از ازبکستان رفت و توانست با نتیجه مقتدرانه 5 بر 2 حریف خود را شکست دهد.
اما در مقابل نماینده کشور فرانسه نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد و در صورتی که نماینده فرانسه به فینال راه پیدا کند، ابراهیم حسن بیگی به مرحله رپه شارژ می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که وی در نخستین مبارزه خود به مصاف هالیت عثمانی از مقدونیه رفت و با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف خود گذشت و به مرحله بعد صعود کرد.
حسن بیگی در دومین مبارزه خود به مصاف والری توکماتف از اوکراین رفت و موفق شد حریف خود را 2 بر صفر شکست دهد.
وی در سومین مبارزه خود در مصاف با عمر رحمان عبدل از فرانسه به تساوی یک بر یک رسید که وی به دلیل کسب اولین امتیاز (سنشو) برنده این دیدار شد.
ذبیح اله پورشیب دیگر نماینده کشورمان در وزن منفی 84 کیلوگرم به مصاف برات جاکوپی از مقدونیه رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود عبور کند.
پورشیب در مبارزه دوم خود با «مویرا نانو» از فرانسه مبارزه کرد م وفق شد این کاراته کا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.
کاراته کا کشورمان در سومین مبارزه خود به مصاف لکساندر روزنبرگ از اوکراین رفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.
پورشیب در دور بعد با «تیموتی پترسون» از کشور میزبان رقابت می کند. در کارنامه کاراته‌کای هلندی سه طلا و یک نقره کاراته‌وان به چشم می‌خورد.
در این دوره از رقابت ها 1258 ورزشکار از 73 کشور به مدت 3 روز در روتردام هلند به مبارزه می پردازند. ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری، ابراهیم حسن‌بیگی و سهیل ساجدی‌فر نیز 5 کاراته‌کا ایرانی هستند که به هلند رفته‌اند و تحت هدایت سید شهرام هروی مقابل رقبایشان قرار می‌گیرند.
این دوره از رقابت‌ها در بخش کاتای انفرادی زنان و مردان و در بخش کومیته در 5 وزن 50-، 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و در 5 وزن 60-، 67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام می‌شود.
در روز اول و دوم مسابقات کاراته وان هلند، رقابت‌های مقدماتی و رپه شارژ برگزار می‌شود و روز یکشنبه (29 اسفندماه) پیکارهای مدال برنز و فینال برگزار خواهد شد.
کاراته‌کاهای ایرانی در اولین دوره لیگ جهانی در سال 2017 که در پاریس برگزار شد، دو مدال طلا (طراوت خاکسار و سجاد گنج‌زاده) و دو مدال برنز (ذبیح‌اله پورشیب و سامان حیدری) گرفتند.
دومین دوره مسابقات کاراته وان 2017 به میزبانی کشور هلند در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک

مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برگزار شد و دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه از حضور در المپیک پاریس حذف شد.

آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۳-۱ دیوید تیلور را شکست داد تا این کشتی‌گیر قدرتمند ناباورانه فرصت حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. تیلور در مبارزه اول خود هم با نتیجه ۴-۱ مقابل این کشتی‌گیر قلدر آمریکایی تن به شکست داده بود.

تیلور بعد از حذف از حضور در المپیک با انتشار تصویری از خودش در کنار دخترش نوشت: یک آخر هفته احساسی. مطمئنا زندگی ادامه دارد و خورشید هنوز طلوع می‌کند. از شما سپاسگزاریم.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک