Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی توپچی‌ها بعد از ثبت هفتمین شکست تیمش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، اعلام کرد که تصمیم خود را درباره آینده کاری‌اش در این تیم گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باخت 3 بر یک امروز (شنبه) تیم فوتبال آرسنال در خانه وست برومویچ در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس که این تیم را در رده پنجم نگه داشت و از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده دور کرد، سرمربی فرانسوی توپچی‌ها را بیش از پیش تحت فشار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسن ونگر 67 ساله که قراردادش با آرسنال در پایان فصل جاری تمام می‌شود، پس از این بازی به خبرنگارانی که از او درباره آینده‌اش سؤال پرسیدند، گفت: من می‌دانم که در آینده‌ چه کاری انجام خواهم داد و شما به زودی، خیلی زود آن را خواهید فهمید. لازم نیست نگران آن باشید. ما در اوضاع بی‌سابقه بدی قرار داریم که در 20 سال گذشته نداشته‌ایم و این از آینده من به مراتب مهمتر است.

ونگر ادامه داد: ما تمام مسئولیت این شکست را قبول می‌کنیم. باختن چنین مسابقه‌ای واقعاً ناراحت کننده است. همه ما باید مسئولیت این شکست را بپذیریم و برای بازی‌های بعدی‌مان آماده شویم. اوضاع‌مان واقعاً نگران کننده است چون ما به چنین شرایطی عادت نداریم (4 باخت در 5 بازی) و حالا یک وظیفه سنگین برای جبران این نتایج و خروج از وضعیت فعلی داریم. باید دوباره متحد شویم و البته روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنیم چون واقعاً بازی‌های مهم زیادی هستند. حالا بازیکنان‌مان (برای بازی‌های ملی) می‌روند و ما باید ریکاوری و خودمان را برای پایان فصل آماده کنیم.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که عملا دیگر شانسی برای قهرمانی بوندسلیگا ندارد و رقابت را به لورکوزن باخت، امروز در آلیانز آرنا میزبان فرانکفورت است. بازی انتقامی برای مونیخی‌ها هرچند یک چشمشان به بازی سه شنبه برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

برای این بازی موسیالا از فهرست بایرن خط خورد و قطعا به میدان نمی‌رود. طبعا در آستانه بازی با رئال این خبری نگران کننده برای هواداران بایرن است. موسیالا از ناحیه ساق پا مصدوم است.

توماس توخل در این رابطه گفت: «جمال نمی‌تواند بازی کند. او واقعاً می‌خواست بازی کند و ما هم واقعاً می‌خواستیم او بازی کند. او دو روز بدون درد را سپری کرد و دیروز دوباره حس کرد که مشکلش برگشته است. این یک فشار از ناحیه تاندون است که واقعاً مانع او می‌شود. جمال باید دیروز تمرین را متوقف می‌کرد و حالا ما همه چیزمان را می‌گذاریم تا به بازی با رئال برسد. ببینیم چه می‌شود.»

دیگر خبرها

  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم