Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارقان مسلح دستگیر شده در حضور فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان صحنه وقع جرم را برای تیم کارآگاهان بازسازی و تشریح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهین پرس، ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان صحنه وقوع جرم سرقت مسلحانه از طلافروشی خیابان عطار شاهین شهر توسط سارقان دستگیر شده بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در صجنه وقوع جرم سرقت مسلحانه از طلافروشی شاهین شهر پلیس استان اصفهان را یکی از پلیس های شاخص کشور مطرح کرد و گفت: نیروی انتظامی استان اصفهان در سال ۹۵ با شاخص کشف ۸۵ درصد جرائم خشن موفق به کسب رتبه نخست کشور شده است.

وی موفقیت پلیس در کسب این رتبه را مرهون همکاری مردم استان اصفهان بویژه شاهین شهر بیان کرد و افزود: ماموران سخت کوش نیروی انتظامی با تعقیب و ردیابی سارقان طلافروشی شاهین شهر در سه استان کشور پس از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری مجرمان شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: پلیس استان اصفهان در یک عملیات غافلگیر کننده در مجموع هشت مجرم پرونده شامل سارقان و مالخرها را شناسایی و به همراه اموال مسروقه و سلاح مورد نظر دستگیر کند.

وی با بیان اینکه این مجرمان پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده به دستگاه قضایی سپرده و قطعا با آنها برابر قانون برخورد و به سزای عمل خواهد رساند خاطرنشان کرد: بازسازی صحنه جرم برای به یقین رسیدن چگونگی وقوع جرم و شناسایی دقیق متهمان اصلی انجام می شود.

در ادامه با پخش شیرینی مردم حاضر در صحنه با شعار “نیروی انتظامی تشکر تشکر” ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه خواستار برخورد جدی دستگاه قضا با خاطیان و برهم زنندگان نظم و امنیت شدند.

در ادامه سارقان دستگیر شده با ابراز ندامت و پشیمانی صحنه وقوع جرم را بازسازی و به تشریح اقدام مجرمانه خود پرداختند.

سارقان مسلح نهم اسفند سال جاری با شلیک ۱۸گلوله به ویترین مغازه طلافروشی در خیابان عطار شاهین شهر، زیورآلات این مغازه را به ارزش هشت میلیارد ریال به سرقت برده و متواری شده بودند که ظرف مدت ۲۴ ساعت با انجام تحقیقات گسترده این مجرمان به دام پلیس افتادند.

صاحب طلافروشی مورد سرقت قرارگرفته در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس در تشریح حادثه گفت: ساعت حدود هشت و ۲۵ دقیقه شب نهم اسفند طبق ساعت اعلام شده به همراه آقای بهوندی همکارم در حال جمع کردن ویترین بودیم که ناگهان خودرویی جلوی مغازه ترمز و سه نفر نقاب زده با اسلحه کلاشینکف به سمت مغازه حمله ور شدند.

ابراهیم دشتستانی افزود: سارقان ابتدا با پتک به شیشه ویترین ضربه زدند سپس اقدام به شلیک گلوله کردند بدلیل اینکه شیشه ویترین ضد گلوله و ضربه بود با شکستن شیشه درب وارد مغازه شدند و مقابل پیشخوان ایستادند و یکی از آنها گفت ما نیاز داریم و بهتر است که شما مقاومت نکنید.

وی ادامه داد: من به محض اینکه دیدم سارقان مسلح هستند بدون هیچ عکس العملی به همراه همکارم در پشت مغازه روی زمین دراز کشیدیم و سارقان هم ظرف مدت کمتر از دو دقیقه با شلیک ۱۸ گلوله طلاهای موجود در ویترین را به سرقت بردند.

صاحب طلافروشی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس آگاهی و نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری مجرمان از بین ۸۰ میلیون جمعیت ایران افزود: نیروی انتظامی در این مدت بدون هیچ چشم داشتی برای شناسایی، دستگیری و کشف اموال مسروقه تلاش کردند که این اقدام بی نظیر نیروی انتظامی را هدیه و عیدی بزرگ برای شهروندان شاهین شهر می دانم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو