Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: توسعه و گسترش مجتمع‌های تفریحی هویت شهر امام رضا (ع) را زیر سؤال برده و تحت تأثیر قرار می‌دهد.
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی اظهار داشت: در زمینه شورای فرهنگ عمومی نیاز به فعالیت کارگروه‌های مختلف دیده می‌شود و باید در نظر داشت که برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در این زمینه به تنهایی کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه مدیران باید خود را به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ملزم بدانند، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید در مورد اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان اغماض شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روی زمین ماندن حرف ولی امر مسلمین را بزرگ‌ترین بلای خانمانسوز و بدترین جنایت مسئولان دانست و تأکید کرد: حاکمیت حجت امام زمان (عج) نقطه عطف نظام اسلامی است به عبارت دیگر انتخاب شدن رئیس جمهوری و یا نماینده مجلس در انتخابات به تنهایی به نظام مشروعیت نمی‌بخشد بلکه وجود حجت امام زمان (عج) است که سبب به وجود آمدن این مشروعیت می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تصریح اینکه وقتی مسئولیتی به فردی سپرده می‌شود به معنی اداره امور به نحو دلخواه او نیست، خاطرنشان کرد: در کشور تنها باید منویات مقام معظم رهبری به طور کامل اجرا شود.
علم‌الهدی با اشاره به فعالیت‌های جریان رصد بیان کرد: میزان اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته شده و مسائل فرهنگی در شهر امام رضا (ع) زیر ذره‌بین بروند.
وی با بیان اینکه جنبه ایجابی حریم حرم مطهر رضوی به این معنی است که نباید وضعیت به‌گونه‌ای باشد که در داخل حریم اتفاقی نیفتد اما بیرون آن هر اتفاقی رخ دهد، تصریح کرد: هویت شهر امام رضا (ع) نباید مقارن با تفریح و تجارت شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه گسترش مجتمع‌های تفریحی آبی سبب زیر سؤال رفتن هویت امام رضا (ع) در شهر مشهد می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین ساخت و سازهای گسترده‌ای که هم‌اکنون در شهر مشهد مقدس وجود دارد روی هویت شهر امام رضا (ع) تأثیر گذارده است.
علم‌الهدی با تصریح اینکه از بین نبردن هویت امام رضا (ع) در شهر مشهد به معنای مخالفت با توسعه مراکز فرهنگی و آرامشی نیست، اظهار داشت: اما توسعه مراکز تفریحی با توجه به از بین بردن هویت اصیل شهر مشهد به هیچ عنوان مناسب نیست.

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است