Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:43:53 GMT

زخم‌های عمیق سال 95 بر پیکره ژیمناستیک

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۷۹۳۶

زخم‌های عمیق سال 95 بر پیکره ژیمناستیک

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون ژیمناستیک در سال 95 یکی از فاجعه‌بارترین سال‌های خود را پشت سر گذاشت. تعطیلی تیم‌های ملی، مهاجرت ژیمناست‌ها، بلاتکلیفی در مدیریت فدراسیون و از همه بدتر به جان هم افتادن خانواده ژیمناستیک برای حضور در انتخابات از چشم گیرترین اتفاقات امسال در فدراسیون ژیمناستیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




** پایان درویش زاده در ژیمناستیک و آغاز مشکلات!
27 خرداد سال 95 ریاست 4 ساله درویش زاده در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید. ریاستی که اگرچه با چند مدال آسیایی همراه بود اما حسرت المپیکی شدن و سر و سامان دادن به وضع اسف بار ژیمناستیک را بر دل خانواده ژیمناستیک گذاشت، پس از بلاتکلیفی 23 روزه در روز 19 تیر ماه محمد شروین اسبقیان به عنوان سرپرست، هدایت فدراسیون را بر عهده گرفت.


** ثبت نام از کاندیداهای ریاست قبل از پایان کار درویش زاده
از 29 فروردین سال 95 و قبل از پایان کار درویش زاده کار ثبت نام کاندیداهای ریاست آغاز شده بود. این نام نویسی هجمه‌ای از شایعات و حضور دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها را در پی داشت که در راس این شایعه‌ها، نام بهرام افشارزاده خود نمایی می‌کرد. جالب این که درویش زاده با وجود محبوبیت میان هیئت‌های استانی حاضر به شرکت مجدد در انتخابات فدراسیون نشد و نام نویسی نکرد.


** لغو انتخابات و آغاز درگیری‌ها


ابهام و شایعه در نام نویسی از کاندیداها هم چنان وجود داشت، با این حال همه منتظر بودند تا انتخابات طبق قرار قبلی 12 مهر برگزار شود. اما لغو ناگهانی انتخابات آتش زیر خاکستر شد و ژِیمناستیک را متشنج تر از همیشه کرد. به دنبال نامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌های المپیکی مبنی بر اصلاح اساس‌نامه، اسبقیان طی نامه‌ای به تمام اعضای مجمع عمومی و کلیه نامزدها از به تعویق افتادن انتخابات این فدراسیون خبر داد.


این تعویق آغاز درگیری، دعوا و تهمت‌ها در خانواده ژیمناستیک بود. گروهی گروه دیگر را به جانبداری از یک نامزد خاص متهم می‌کردند. برخی ادعا می‌کردند انتخابات فدراسیون به دلیل منافع شخصی برگزار نمی‌شود. تا این که در بهمن ماه تاریخ انتخابات فدراسیون اعلام شد البته نه تاریخ دقیق بلکه گفته شد انتخابات در دهه دوم فروردین ماه سال 96 برپا می‌شود.


** دودی که به چشم ورزش کشور می‌رود


درگیری و بلاتکلیفی در ژیمناستیک که مادر و پایه همه رشته‌هاست به ورزش کشور ضربه خواهد زد. سال‌هاست موفقیت در ژیمناستیک و المپیکی شدن این رشته به یک رویا تبدیل شده است . البته شاید المپیکی شدن این رشته توقع بسیار بالایی است چرا که ژیمناستیک ایران از زخم‌های عمیق سرپرستی رنج می‌برد که مسیر موفقیت این رشته را بسیار ناهموار کرده است.



انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!