Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@02:07:19 GMT

تظاهرات لندن برای مقابله با نژادپرستی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۷۸۲۳۶

تظاهرات لندن برای مقابله با نژادپرستی

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ای پی تی ان، حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعار مخالفت خود را با هرگونه اعمال نژادپرستانه ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اعلام داشتند.

این تظاهرات در روز جهانی مبارزه با نژادپرستی صورت گرفت. بر روی یکی از پلاکاردها نوشته شده بود: نه به اسلام هراسی،نه به جنگ پلاکاردهایی هم ضد ترامپ و ترزا می نخست وزیر انگلیس در دستان تظاهرکنندگان به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویمان بنت یکی از حاضران در این تظاهرات گفت: ما امروز به اینجا آمده ایم که در برابر نژادپرستی بایستیم. این یکی از بیست و یک تظاهراتی است که در سراسر جهان انجام می شود.ما در اینجا هستیم تا به ترزا می نخست وزیر انگلیس بگوییم که به تعهدات خود به کودکان مهاجر عمل کند.

او به قول خود عمل نکرده است و عهد شکنی کرده است.ما در اینجا هستیم که بگوییم که ما همدست ترامپ نیستیم و به سخنان وی در رابطه با نژادپرستی و تنفر از زنان گوش نمی کنیم.ما اینجا هستیم که بگوییم که ما در برابر آنهایی که به دنبال ایجاد تفرقه در بین ما هستند ،می ایستیم.ما ضد اسلام هراسی و نژادپرستی هستیم.

کلر موسیلی یکی دیگر از تظاهرکنندگان گفت:این موضوع از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است زیرا افرادی که از فرهنگ های مختلف هستند از وضعیت موجود هراس دارند.این موضوع سبب می شود که انگلیس هرگونه پذیرش مهاجران را متوقف کند.

بنابراین هر کاری که ما بتوانیم برای مقابله با این موضوع انجام خواهیم داد.ما مردم را تشویق می کنیم که جامع نگر باشندو با فکری باز به مسائل نگاه کنند.این برای جنبش مهاجران موضوع مهمی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی/تایید:سرلک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان

نخست‌وزیر انگلیس در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با دونالد تاسک همتای لهستانی خود اعلام کرد: لندن به زودی ۱۶ هزار تن از نظامیان انگلیسی را همراه با یک جنگنده یوروفایتر تایفون به لهستان اعزام و مستقر خواهد کرد.

سوناک با بیان اینکه این جنگنده برای گشت‌زنی در حریم هوایی لهستان در این کشور مستقر خواهد شد، گفت: ورشو و لندن برای همیشه متحد خواهند بود و ما همکاری خود را در همه حوزه‌ها تقویت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر انگلیس در ادامه با اشاره به اینکه ورشو و لندن در حال بررسی امکان همکاری در زمینه تولید تسلیحات هستند، تاکید کرد: لهستان نقشی حیاتی در تضمین امنیت اروپا به عهده دارد.

نخست‌وزیر لهستان نیز در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سوناک، گفت: لهستان و انگلیس قصد دارند به ایجاد یک سیاست امنیتی هماهنگ کمک کنند که تمام اروپا و بریتانیا را پوشش دهد.

 انگلیس و لهستان پیش‌تر در راستای آنچه تقویت امنیت اروپا در پی جنگ اوکراین نامیدند معامله‌ای را به ارزش ۱.۹ میلیارد پوند برای تجارت موشک امضا کرده بودند.

طرف انگلیسی متعهد شده است تا موشک‌های پیشرفته از نوع زمین به هوا CAMM ساخت شرکت MBDA را که هم در ارتش و هم در نیروی دریای انگلیس مورد استفاده قرار می‌گیرد را در اختیار طرف لهستانی قرار دهد.

این موشک‌ها بر اساس گزارش دفتر نخست وزیر انگلیس می‌تواند با اهداف هوایی و موشکی پیشرفته تا فاصله ۲۵ کیلومتری و به یک جسم به اندازه توپ تنیس که فراتر از سرعت صوت حرکت می‌کند، برخورد کند.

دولت انگلیس این قرارداد را یکی از بزرگترین معاملات دوجانبه دفاعی اروپا، در چاچوب ناتو توصیف کرده است که اوج همکاری نزدیک میان بریتانیا و لهستان را نشان می‌دهد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی