Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، فرا رسیدن نوروز ۹۶ که با بوی خوش عطر ریحانه النبی همراه گشته است را به همه همکاران عزیزم در صنعت بیمه تبریک و تهنیت می گویم.
در سالی که گذشت با همت و تلاش همکارانم در بیمه مرکزی، شرکت های بیمه، نمایندگان، کارگزاران، ارزیابان خسارت و همه فعالین صنعت بیمه و از همه مهمتر همراهی و همکاری بیمه گذاران محترم شاهد توسعه و پیشرفت محسوس این صنعت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش سطح آگاهی و شناخت مردم از بیمه، توسعه کمی، کیفی خدمات بیمه ای، تعمیق نظارت بر صنعت، آغاز مذاکرات و شروع تدریجی کسب و کار بیمه ای با شرکت های تراز اول جهان و از همه مهمتر همراهی و تامین مالی آسیب دیدگان و خسارت دیدگان حوادث متعدد در سال ۹۵ از جمله آتش سوزی پتروشیمی بوعلی، فاجعه ساختمان پلاسکو و صدها هزار حوادث دیگر در سراسر کشور، گوشه ای از این اقدامات بود.
امیدوارم سال ۹۶، سالی پر از برکات الهی برای ملت بزرگ ایران، خصوصا همکاران عزیزم در صنعت بیمه و سالی همراه با آرامش بیشتر و حوادث کمتر برای هموطنان عزیز باشد و نیز امیدوارم شاهد توسعه و نفوذ هرچه بیشتر بیمه در کشور و زندگی فردی و اجتماعی آحاد مردم عزیز و خدمت فزون تر خدمتگزارانشان در صنعت بیمه باشیم.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:نقاشی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۷۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد


رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی آتش سوزی شبانه یک کامیون در محور فهرج-زاهدان، حضور به موقع پلیس و دیگر گروه‌های امدادی از بروز حوادث غیر قابل جبرن بعدی در این مسیر پر تردد جلوگیری کرد.

 علی رضایی گفت: در پی اعلام آتش گرفتن یک دستگاه کامیون حامل بار در محور فهرج-زاهدان تیم گشت شبانه پلیس راه به سرعت عازم محل شد و ماموران با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی با ایمن کردن مسیر و آگاهی بخشی به سایر خودرو‌ها از برخورد آنان به این کامیون جلوگیری و تا روان شدن ترافیک در محل حضور داشتند.

وی ضمن قدردانی از همکاری رانندگان عبوری با گروه‌های امدادی و پلیس راه به شهروندان توصیه کرد: در صورت وقوع یا مشاهده حوادث رانندگی در سطح جاده‌ها از توقف در محدوده خطرساز محل حادثه خودداری کنند چرا که ممکن است خود باعث حوادث بعدی نیز بشوند.

وی بیان کرد: علت اولیه این حادثه، آتش گرفتن لاستیک عقب این کامیون حامل بار بیسکوئیت بوده که ۲ کپسول آتش نشانی همراه آن توان خاموش کردن آتش را نداشتند و متاسفانه سایر خودرو‌های عبوری هم کپسول آتش نشانی به همراه نداشتند که تلاش پلیس راه باعث مهار آتش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود