Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان، گفت: 2275 نفر در 28 اسفندماه در زنجان اقامت داشتند.

‌یحیی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،‌ افزود: مجموع اقامت‌های روز گذشته‌(28 اسفندماه) استان زنجان 2275 نفر بود كه نسبت به مدت مشابه پارسال 74 درصد افزایش داشته است که این تعداد در 28 اسفندماه پارسال 1922 نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آمار اقامت‌های هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و هتل‌آپارتمان‌های استان زنجان نیز اظهار كرد: روز 28 اسفندماه 232 نفر در هتل‌ها، 169 نفر در مهمان‌پذیرها و 33 نفر در هتل‌آپارتمان‌های زنجان ساكن بوده‌اند كه به ترتیب رشدی معادل 54، 6 و 6 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

مدیركل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان، در خصوص آمار سایر مراكز اقامتی استان نیز گفت: 1841 نفر در 28 اسفندماه امسال در سایر مراكز اقامتی استان اسكان داشته‌اند كه این عدد در 28 اسفندماه پارسال 1581 نفر بوده و امسال 16 درصد رشد داشته است.

این مسئول از بازدید 335 گردشگر از گنبد تاریخی سلطانیه در 28 اسفندماه و رشد 16 درصدی این بازدیدها نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و تصریح کرد: همچنین آمار بازدیدكنندگان از رختشویخانه و موزه مردان‌نمكی در روز گذشته درمجموع‌ 360 بازدید بود. برای موزه مردم‌شناسی رختشویخانه و موزه مردان‌نمكی به ترتیب رشد 20 و 45 درصدی را نسبت به 28 اسفندماه پارسال شاهد بودیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم

شبکه ملی روسیه از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر با وجود تحریم‌ها گزارشی تهیه کرد که در این ویدئو می‌بینید.

به گزارش مشرق، شبکه ملی روسیه از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر با وجود تحریم‌ها گزارشی تهیه کرد شبه آرتی گزارش داد: «جزیره کیش در جنوب ایران با داشتن سواحل مرجانی زیبا و مراکز تفریحی متعدد، به دنبال آن است تا شهر باستانی خود را به فهرست یونسکو اضافه کند. این جزیره علیرغم تحریم های غرب، سالانه پذیرای هزاران گردشگر است. کیش سومین مقصد محبوب گردشگری در منطقه به شمار می رود اما با وجود پتانسیل بالا، تعداد گردشگران خارجی قابل توجه نیست. کارشناسان تحریم ها و مسائل قانونی را از دلایل اصلی کاهش گردشگران خارجی می دانند.»

دیگر خبرها

  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • زنجان میزبان محفل شعر قرار خبرگزاری تسنیم شد
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • نرخ رشد پایه پولی با ۱۶٫۹ درصد کاهش به ۲۸٫۱ درصد در پایان اسفندماه ۱۴۰۲ رسید
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد