Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید لطف اللهیان روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: یک هزار نیروی خدماتی شهرداری برای جمع آوری زباله در سطح شهر ورفت وروب محلات وخیابان ها در ایام نوروزی فعال خواهند بود.
وی بیان کرد: امسال برای جمع اوری زباله ها 100 دستگاه ماشین آلات بکارگیری شده اند که در ایام تعطیلات در جمع آوری ودفن زباله ها فعال خواهند بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: ورودی شهر در چهار نقطه توسط نیروهای خدماتی رفت و روب شده اند و در حال حاضر هم بطور مداوم محلات اصلی ، خیابان ها وکوچه ها ی شهر تنظیف می شوند و مقرر است تمام مناطق شهرداری نیروهای خود را در جمع اوری زباله بسیج کنند و تا ساعت 6صبح هرروز اقدام به جمع اوری زباله در سطح شهر کنند.
شهردار اردبیل از شهروندان خواست در پاکیزه نگه داشتن شهر و مراحل جمع آوری زباله ، شهرداری را یاری داده وبا نیروهای خدماتی شهرداری همکاری خوبی داشته باشند تا شاهد شهری پاک وتمیز باشیم .
لطف اللهیان درخصوص توزیع میوه نوروزی در ایستگاههای عرضه میوه گفت: شهرداری اردبیل در توزیع میوه شب عید نهایت همکاری رابا تعاون روستایی انجام داده است .
وی افزود:تا کنون 470تن پرتغال و280 تن سیب به شهروندان اردبیل از ایستگاههای توزیع میوه عرضه شده است .
شهردار اردبیل بیان کرد : قرار است از امروز بصورت سه نوبته میوه های مورد نیاز مردم از ایستگاههای شهرداری توزیع شود تا مردم با کمترن زمان ممکن میوه خود را تامین کرده و در نوبت صف های طولانی نمانند.
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین