Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «سه ستاره» در شب گذشته، شاهد معرفی برترین برنامه تخصصی تلویزیون و همچنین مجریان برتر زن بود. آفتاب‌‌نیوز : برنامه «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی، شبانگاه شنبه 28 اسفند، برگزیدگانش در بخش برنامه‌های تخصصی و مجریان زن تلویزیون را اعلام کرد.
در بخش برنامه‌های تخصصی، با رای مردم، برنامه «فوتبال 120» رتبه اول، «سمت خدا» رتبه دوم و «ثریا» به عنوان برگزیده سوم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در برنامه شب گذشته، برگزیدگان برنامه‌های تخصصی حضور پیدا کردند که عادل فردوسی‌پور به عنوان تهیه‌کننده برنامه «فوتبال 120» یکی از آنان بود. پس از حضور فردوسی‌پور در استودیوی «سه ستاره»، احسان علیخانی گفت: «فردوسی‌پور امسال جایزه‌های زیادی در بخش‌های دیگر دریافت می‌کند.»
به گزارش خبرآنلاین،در بخش دیگری از این برنامه، مجریان برگزیده زن در سال ۹۵ انتخاب شدند که در این بخش مژده لواسانی با حداکثر آرا در صدر قرار گرفت و بعد از او به ترتیب گیتی خامنه و ژاله صادقیان قرار گرفتند.
مژده لواسانی پس از دریافت تندیس خود گفت: «این رای به نوعی اعتماد به جوانان است؛ اعتمادی که از طرف مردم شده است و این اعتماد مسئولیت می‌آورد. درواقع من فکر می‌کنم بار مسئولیت من بیشتر شده است.»
گیتی خامنه نیز در این برنامه از مردم تشکر و قدردانی کرد و خطاب به احسان علیخانی و برنامه‌های او از جمله «ماه عسل» عنوان کرد: «کاری که انجام می‌دهید مثل «ماه عسل» سال ها آرزوی من بوده است؛ اینکه بتوانم روحیه انسان دوستی را ترویج دهم.»
ژاله صادقیان از جمله غایبان این برنامه بود که به دلیل سفر نتوانسته بود حضور داشته باشد.
ویژه برنامه سال نو «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و با اجرای احسان علیخانی با حضور برگزیدگان مردمی این برنامه و همچنین ده‌ها چهره مطرح حوزه سینما، تلویزیون، ورزش، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور از شبكه سه سیما روی آنتن می‌رود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه «بسته پیشنهادی» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهاد‌هایی درباره پادکست‌ها می‌پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می‌شود تا درباره پادکست گفتگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می‌رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • واکنش مژده لواسانی به گزارش‌های زبان معیار + فیلم
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت