Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه آرایشگاه داران مردانه گفت: با توجه به اینکه وزارت صنعت بعد از دو سال نرخ مصوب جدیدی برای دستمزد آرایشگاه داران مردانه تعیین نکرده است، بنابراین اصناف می‌توانند هر مبلغی را از مردم بگیرند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

مصطفی گواهی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش بازرگانی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با بازار شب عید آرایشگاه‌های مردانه اظهار کرد: طبق روال معمول اصناف امسال طبق روال هر ساله بازار مناسبی برای شب عید دارند اما باید توجه داشت که این شرایط در طول سال برای آنها تکرار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نرخ مصوب برای آرایشگاه‌های مردانه نداریم، بنابر این اصناف می تواند متناسب با شرایط خود هر مبلغی را از مردم دریافت کنند.

رئیس اتحادیه آرایشگاه مردانه ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت دلیل این نابسامانی در بازار آرایشگر مردانه است زیرا در دو سال گذشته کمیسیون نظارت جلسه‌ای برای تعیین نرخ جدید بر اساس شرایط تورم موجود در کشور، برگزار نکرده است.

وی تصریح کرد: به نرخ های مصوبی که دو سال گذشته تعیین شده است باید 20 تا 30 درصد اضافه شود، زیرا فعالین این بخش نیز در ایران زندگی می کنند و باید بر اساس این شرایط تورمی موجود بهدستمزد آنها افزوده شود.

گواهی گفت: نرخ آب برق، گاز، آب و کرایه های مغازه به شدت بالا رفته اما اجازه افزایش دستمزد به فعالین آرایشگران مردانه داده نشده است.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد که در سال جاری و ایام پایانی سال نرخ مصوب نداریم و آرایشگاه‌های مردانه هر نرخی را می تواند از مصرف کننده با توجه به شرایط خود دریافت کنند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1342/P1011117/S7,78/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی اکبر صائبی اظهار داشت: این میزان نسبت به عملکرد مصوب هفت درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش دارد.

رئیس خزانه استان یزد میزان درآمد مصوب استان در سال 1402 را 173 هزار و 675 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از مجموع درآمد وصولی استان 155 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی تشکیل می دهد که 97 هزار و 516 میلیارد ریال آن مستقیم و 57 هزار و 518 میلیارد ریال آن غیر مستقیم می باشد.

صائبی مالیات های مستقیم را شامل مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی و دولتی، مشاغل، مستغلات، متفرقه درآمد، مالیات بر ارث ، مالیات های اتفاقی و نقل و انتقال سهام، املاک و سرقفلی، تمبر و اوراق بهادار و خانه ها و خودروهای گران قیمت بیان کرد.

رئیس خزانه معین استان یزد گفت: مالیات های غیر مستقیم نیز شامل عوارض خروج مسافر از کشور، نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو، فروش سیگار، ارزش افزوده و سایر کالاها می باشد.

وی تصریح کرد: چهار هزار و 500 میلیارریال نیز درآمد استان از منابع حاصل از یک درصد فروش معادن و حقوق دولتی می باشد.

دیگر خبرها

  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد