Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،یوسف حسنی امروز در مراسم تجلیل از بانوان نمونه نطنزی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) توسط امام راحل به‌ عنوان روز مادر و روز زن نام گرفت که این نام‌گذاری بسیار باارزش و دارای اهمیت برای زنان ما است، دیرزمانی که در زمان جاهلیت عرب به زنان هیچ اهمیتی داده نمی‌شد و اعراب جاهلی دختران را زنده‌به‌گور می‌کردند و امروز هم در دنیای غرب به زن به‌ عنوان یک کالا نگاه می‌کنند، این نام‌گذاری اهمیتش بیشتر هویدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جایگاه زن نگاه بسیار خاص و ویژه‌ای بوده و نه‌ تنها زنان را محدود نکرده، بلکه زن به‌ عنوان یکی از ارکان مهم جامعه در تمامی فعالیت‌های اجتماعی مشارکت داده‌شده و بانوان ایران در بالاترین سطح اجرایی، قانون‌گذاری و قضاوت در جمهوری اسلامی ایران مشغول به کارشده‌اند.

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: نقش زن و اثرپذیری آن‌ها در جامعه بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست چراکه بحث تربیت و خانه را بر عهده‌دارند و در جامعه ما هم به تلاش مشغول هستند، ما الآن در جامعه زنان کارآفرینی را داریم که توانستند دوشادوش مردان در بحث ایجاد شغل در کشور نقش به سزایی ایفا کنند.

وی گفت: زنان محور اصلی خانواده و زیربنای زندگی هستند که دوشادوش مردان در حال تلاش و فعالیت هستند و به‌ جرأت می‌توان گفت در برخی از فعالیت‌ها و کارها به علت دقت و حساسیت بانوان در کار بسیار موفق‌تر عمل کرده‌اند.

حسنی اشتغال بیش از 50 درصد بانوان در دانشگاه‌های کشور و تحصیل مدارج علمی را یک فرصت استثنایی برای آینده کشور عنوان و خاطرنشان کرد: این بانوان بعد از فارغ‌التحصیلی فرصت گران‌بهایی برای کشور محسوب شده که می‌توانند زمام امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور را مدیریت کرده و بیش‌ از پیش به ایفای نقش بپردازند.

در پایان مراسم از 30 نفر از بانوان نمونه فرهنگی، اجتماعی، کارآفرین و علمی شهرستان نطنز تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند

امام جمعه مرند در مراسم تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه با بیان اینکه یکی از الویت‌های جهادکشاورزی باید تامین امنیت غذایی باشد گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید نظارت خود را افزایش دهند تا کیفیت محصولات ارائه شده به مردم مخصوصاً نان پخت شده افزایش یابد.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر افزایش بازدهی نانوایی‌های شهرستان مرند اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر علم روز در نانوایی‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع کند.

وی به گله مندی مردم در خصوص قیمت‌ها اشاره و تاکید کرد: مسئولین ضمن کنترل کیفیت محصولات ایجاد ثبات قیمت کالا‌ها را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار مرند نیز در این جلسه با بیان اینکه امروزه گندم جزو موضوعات راهبردی کشور محسوب می‌شود گفت: جهادکشاورزی شهرستان مرند آماده است بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به خرید تضمینی گندم اقدام کند.

 عباسی ادامه داد: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود میزان خرید تضمینی گندم در شهرستان مرند ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر گندم کلزا نیز جزو محصولات استراتژیک محسوب می‌شود افزود: پیش بینی کارشناسان کشاورزی از خرید تضمینی کلزا در سال زراعی پیش رو در شهرستان مرند ۲۶۰ تن می‌باشد.

فرماندار مرند ادامه داد: در شهرستان مرند ۲ مرکز خرید تضمینی گندم و یک مرکز خرید تضمینی کلزا در حال فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان