Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جوان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: آئین اختتامیه این جشنواره به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری بسیج جامعه زنان، بسیج صدا و سیما و سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دانشگاه الزهرا (س) تهران برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در بخش فیلم این جشنواره بیش از 300 اثر شرکت کرده بود، اضافه کرد: در بخش فیلم این جشنوار بابک مجیدی مقام نخست و جواد قلی زاده مقام دوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در سایر بخش ها یک نفر به عنوان فرد برگزیده معرفی شدند، اظهار کرد: مریم جعفری ندوشن در بخش مقاله، فرشته اعرابی در بخش دل‌نوشته، حسین خزایی در بخش شعر، بابک مجیدی، سید زهره موسوی در بخش داستانک و اسحاق آقایی در بخش عکس برگزیده شدند.
جوان بیان کرد: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با هدف تبیین نقش مادران، همسران ایثارگران در دوران دفاع مقدس، تکریم ایثارگران در جامعه و معرفی‌ برترین الگوهای زن برگزار شد.
او ادامه داد: فیلم کوتاه کلاغ پر به زندگی جهانگیر جعفری نیا از شهدای مدافع حرم استان گیلان پرداخته و پیش از این در جشنواره فیلم عمار، تقدیر شده و جایزه بهترین ایده فیلم داستانی جشنواره ملی عشق و ایثار را دریافت کرده و منتخب یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: در این فیلم کوتاه سه دقیقه ای بابک مجیدی نویسنده و کارگردان، الناز سیف اللهیان دستیار کارگردان، معین سنجریان تصویربردار، سیامک حسن زاده بازیگردان، یاسر هژبری مسئول کرین (وسیله بالابر دوربین) هستند و فریده هل عطایی، ابراهیم جنگجو، سوزان وصالی، هومن مجیدی، دنیا مصطفوی، الین سنجریان، آمیتیس حسن زاده، حدیثا عظیمی، کتایون ذینعلی مقدم، تارا معراجی و مهدیه موسی زاده به عنوان بازیگر نقش آفرینی می کنند.
بابک مجیدی متولد 1357 شهرستان آستارا از فیلمسازان مطرح ملی از سال 83 به صورت حرفه ای وارد عرصه ساخت فیلم های مستند و داستانی شد و علاوه بر فیلم کلاغ پر فیلم های لاتون، پارازیت، پروانه سفید، تاسوعای سلی، نویز، نوغانداری، سرزمین زیتون، آق اولر، بازمانده تتیس و زیر بال کاسپین را ساخته است و با ساخت مستند کوتاه نویز، نامزد سیمرغ بلورین بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و برنده دیپلم افتخار سومین جشنواره فیلم شهر شده و از جشنواره ملی فیلم دانشجویی و چندین جشنواره منطقه ای جایزه گرفته است.
شهید جهانگیر جعفری نیا از شهدای مدافع حرم استان گیلان در بخش لوندویل آستارا متولد و بعدها ساکن شهرستان انزلی شده بود و امسال در عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و 400 هنرمند ساماندهی شده دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس

فرهاد مجیدی این روزها به دور از فوتبال، در حال استراحت است.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را منتشر کرده است.

فرهاد مجیدی سال هاست در کشور امارات زندگی می کند و بعد از قهرمانی با استقلال در ایران، راهی اتحاد کلبا شد تا این بار سرمربیگری در امارات را تجربه کند. البته ماموریت او در اتحاد کلبا موفقیت آمیز نبود و او در اواسط فصل اخراج شد.

حالا فرهاد مجیدی که به دور از فوتبال به سر می برد، تصویری از خودش در برج خلیفه دبی را به اشتراک گذاشته است:

استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس